Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

SDSL, BLuecom eller Nextgentel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøper ikke både NextGenTel og Bluecom, SDSL linkene sine fra Catch?

Ihvertfall frem til Telenor lanserer sin SHDSL løsning?

hmm, noen som vet dette? lurer på å kjøpe sdsl eller SHDSL, men skal ikke kjøpe ngt om de kjøper av catch...

men syns ikke det virker helt logisk da de driver adsl opplegget selv, så hvorfor ikke SHDSL. :-?

Lenke til kommentar

hmm, noen som vet dette? lurer på å kjøpe sdsl eller SHDSL, men skal ikke kjøpe ngt om de kjøper av catch...

Hvorfor ikke ? Har du noe prinsipiellt imot Catch ellerno ?

Catch har tilnå vært min beste ISP.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke ? Har du noe prinsipiellt imot Catch ellerno ?

Catch har tilnå vært min beste ISP.

vet ikke, har ikke noe imot bytte.., men jeg skriver fortere enn jeg tenker..

MEN catch sin etablerings pris er vel litt høy.... :wink:

Skal ikke si at de er dårlige eller noe, det er bare telenor jeg ikke liker 8)

Lenke til kommentar
Grunnen til at den er høy er vel fordi de legger opp en egen kabel fra koblingspunktet i huset ditt og til akkurat det rommet du vil ha uttaket..

når jeg har nettverk som går over hele huset, 10 punkter så er det det siste jeg trenger+at jeg heller gjør det selv(billigere)

Men ser jo at det er en efordel for nye kunder, men ikke alle.

Men finnes det noen oversikt over hvem som kjøper/leier linjer av hvem og hvem som har utstyr selv og ikke bare er forhandler? :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det var jo ikke akkurat billig. Håper det blir litt konkurranse, så prisene kommer ned på Firstmile sitt nivå...

Neppe, jeg vil tro prisene som Firstmile operer med vil stige endel når de trekker seg ut og de eksisterende kundene blir overført til en av de orinære ISP-ene.

Lenke til kommentar

Er det så vanskelig å forstå. De tilpasser kampanjene sine etter antatt behov og kunnskaper i potensiell kundemasse. De setter lav uploadhastighet på kampanjetilbudene som et middel for å holde nede netttrafikk og kostnader. Fra NextGentel er upload-hastighet en god del høyere med bare marginalt høyere pris. Vi storforbrukere som BRUKER nettet til annet enn vanlig surfing og sjekk av email må fremdeles betale anseelige summer for å få en brukbar linje. Ikke så rart da vi generer mye mer trafikk også :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...