Jufi Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Noen som har SDSL fra noen av dem, hvem er best? Lenke til kommentar
JPT Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kjøper ikke både NextGenTel og Bluecom, SDSL linkene sine fra Catch? Ihvertfall frem til Telenor lanserer sin SHDSL løsning? Lenke til kommentar
Jay Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har SDSL fra Catch og må si at jeg synes det er super-dupert! - J Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har selv hatt Catch i snart 1.5 år nå, og er og har vært MEGET godt fornøyd med dem! Kan trykt anbefale Catch. Lenke til kommentar
chma Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kjøper ikke både NextGenTel og Bluecom, SDSL linkene sine fra Catch? Ihvertfall frem til Telenor lanserer sin SHDSL løsning? hmm, noen som vet dette? lurer på å kjøpe sdsl eller SHDSL, men skal ikke kjøpe ngt om de kjøper av catch... men syns ikke det virker helt logisk da de driver adsl opplegget selv, så hvorfor ikke SHDSL. :-? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Nå leverer Catch linjer til mange leverandører og det er vel mange ting som spiller inn på sdsl/shdsl/gshdsl til at alle kan være proff . Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 og forskjellen på SDSL og SHDSL er? Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kjøper ikke både NextGenTel og Bluecom, SDSL linkene sine fra Catch? Ihvertfall frem til Telenor lanserer sin SHDSL løsning? hmm, noen som vet dette? lurer på å kjøpe sdsl eller SHDSL, men skal ikke kjøpe ngt om de kjøper av catch... Hvorfor ikke ? Har du noe prinsipiellt imot Catch ellerno ? Catch har tilnå vært min beste ISP. Lenke til kommentar
chma Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kjøper ikke både NextGenTel og Bluecom, SDSL linkene sine fra Catch? Ihvertfall frem til Telenor lanserer sin SHDSL løsning? hmm, noen som vet dette? lurer på å kjøpe sdsl eller SHDSL, men skal ikke kjøpe ngt om de kjøper av catch... Hvorfor ikke ? Har du noe prinsipiellt imot Catch ellerno ? Catch har tilnå vært min beste ISP. vet ikke, har ikke noe imot bytte.., men jeg skriver fortere enn jeg tenker.. MEN catch sin etablerings pris er vel litt høy.... :wink: Skal ikke si at de er dårlige eller noe, det er bare telenor jeg ikke liker 8) Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Grunnen til at den er høy er vel fordi de legger opp en egen kabel fra koblingspunktet i huset ditt og til akkurat det rommet du vil ha uttaket.. Lenke til kommentar
chma Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Grunnen til at den er høy er vel fordi de legger opp en egen kabel fra koblingspunktet i huset ditt og til akkurat det rommet du vil ha uttaket.. når jeg har nettverk som går over hele huset, 10 punkter så er det det siste jeg trenger+at jeg heller gjør det selv(billigere) Men ser jo at det er en efordel for nye kunder, men ikke alle. Men finnes det noen oversikt over hvem som kjøper/leier linjer av hvem og hvem som har utstyr selv og ikke bare er forhandler? Lenke til kommentar
extei Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Veldig fornøyd med sdsl fra Catch. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det vil nok være lurt å vente til Telenor har satt i gang sine SHDSL-linjer, alle som kan få ADSL fra Telenor skal også kunne få SHDSL. Det blir andre som leverer tjenesten, for eksempel BlueCom. Egentlig skulle dette begynne i morgen, men det blir visstnok utsatt til 4. mai. Jeg er spent på prisene! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Ingen som har hørt noe om pris? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ingen som har hørt noe om pris? http://www.bluecom.no/index.php?id=33312 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Det var jo ikke akkurat billig. Håper det blir litt konkurranse, så prisene kommer ned på Firstmile sitt nivå... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Det var jo ikke akkurat billig. Håper det blir litt konkurranse, så prisene kommer ned på Firstmile sitt nivå... Neppe, jeg vil tro prisene som Firstmile operer med vil stige endel når de trekker seg ut og de eksisterende kundene blir overført til en av de orinære ISP-ene. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Litt sleipe disse kampanjene til Bluecom. De får mange kunder på abonnementer som er "billige" for dem. De to kampanjeabonnementene har jo bare en upload på 128 kbit. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Litt sleipe disse kampanjene til Bluecom. De får mange kunder på abonnementer som er "billige" for dem. De to kampanjeabonnementene har jo bare en upload på 128 kbit. Sleipt? Hvordan da? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Er det så vanskelig å forstå. De tilpasser kampanjene sine etter antatt behov og kunnskaper i potensiell kundemasse. De setter lav uploadhastighet på kampanjetilbudene som et middel for å holde nede netttrafikk og kostnader. Fra NextGentel er upload-hastighet en god del høyere med bare marginalt høyere pris. Vi storforbrukere som BRUKER nettet til annet enn vanlig surfing og sjekk av email må fremdeles betale anseelige summer for å få en brukbar linje. Ikke så rart da vi generer mye mer trafikk også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå