Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dette kan være tråden for slikt som topic sier. Og akkurat nå trenger jeg en å spille med! Bli med! Jeg vil gjerne spillet dette spillet sammen med noen. Hvis noen er med akkurat nå, så kan de legge meg til. GT: Drbabycollector. Er level 9 berserker eller warrioer ellernoe sånt. Blir level 2-1, ice forest. Msg meg ;> Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg trenger også noen å spille med GT: DjShugaA har flere folk med varierende levels, men har litt problemer med å få kobla til folk i too human Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Så det er faktisk noen som spiller dette? Jeg har en lvl 50 Berserker med 4/7 epic set. Hadde vært moro å prøve co-op, men jeg har ikke så mye tid til spilling for tiden. Har allerede brukt for mye tid på Too Human, men det er vanskelig å holde seg borte GT: PushThePramAlot Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Vant spillet i dag, så kommer til og spille når det komemr i posten GT: Prisonedcorpse Endret 9. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Jeg er keen på å ta noen unstoppable achievements. har den første, Har en level 50 champion. GT : Ekorrefaen Endret 10. september 2008 av Ekorre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 må man være på samme level for og kunne spille sammen? begynte såvidt i går, og eg komemr nok til og storkose meg med dette spillet! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skogslik : nei men spiller du coop vil fiendene være på den lvl som den høyeste av spillerne har. Så burde være ganske jevnt. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Slenger meg på her jeg.. Spiller egentlig Hitman: BM men sitter fast så får vel ta frem igjen TH Har en Berserker 38 og en Bio Engineer ca.38(husker ikke helt) BTW: Legger til alle GT på sida idag.. Endret 16. september 2008 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Instict Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er rundt level 23-24 nå. Hadde vært greit å fått noen å spille med. GT: Instict Jeg spiller ikke så veldig mye, men hadde tenkt en liten seanse i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå