Gå til innhold

Program jeg kan bruke til å brenne AVIfiler på dvd?

Kristinaaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det mye å velge igjennom. Nero, Alkhol, Orginal Windows Brenner, osv...

Prisbegrenselse på hvor mye programmvara skal koste?

Finnes ikke noe gratis?:p Eller sånne gratise prøveprogrammer? Sånne som bare varer en måned eller noe sånt?

Var bare noen få filer så.. Trenger ikke være så veldig bra..xD

Lenke til kommentar

Er det kun et program som brenner AVI filene på en CD/DVD du skal ha, eller vil du at disse skal konverteres til DVD format slik at den kan spilles av i DVD spilleren din?

Uansett, NERO er shareware og har begrenset funksjonalitet i den "gratis" nedlastingen du linker til Havar14.

Et gratis brenneprogram som kan anbefales er CDBurnerXP.

Men om du skal konvertere filene kan du kikke litt her for programmer og fremgangsmåter.

atlef.

Lenke til kommentar
Er det kun et program som brenner AVI filene på en CD/DVD du skal ha, eller vil du at disse skal konverteres til DVD format slik at den kan spilles av i DVD spilleren din?

Uansett, NERO er shareware og har begrenset funksjonalitet i den "gratis" nedlastingen du linker til Havar14.

Men om du skal konvertere filene kan du kikke litt her for programmer og fremgangsmåter.

atlef.

Må kunne spille dem av på dvdspilleren. (:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

atlef.

Blei det til at du lasta ned det programmet som er nevnt ovenfor?

Lenke til kommentar

atlef.

Blei det til at du lasta ned det programmet som er nevnt ovenfor?

Ja, lastet det ned. Men å konvertere filene til DVDformat var litt verre..

Noen som kan hjelpe meg med det? :innocent: Hvordan program er det jeg trenger for å konvertere AVIfilene til DVDformat? Har du noen å anbefale?

Er helt nytt for meg, det her.. Har aldri brent en dvd i hele mitt liv.. xD Har alltid vært en annen som har gjort det for meg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...