fcuk_IT Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Ute på Fornebu for å teste location til en annen photoshoot, vel, fikk tatt noen bilder i samme farten av et sted jeg ikke har tenkt på før. Bildene er tatt med D300 m/24-70mm f/2.8 objektivet Endret 7. september 2008 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Likte stemningen på bildene, men av en eller annen grunn så minner siste bilde om noe som er laget i et 3D program. Jeg kan ikke forklare det, men det virker for naturlig til å være sant. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Likte alle bildene jeg, Men syns nr 1 var best, uten å helt kunne si hvorfor, tror kansje det har noe med det røde lyset, som jeg kikker innover i bildet med. så kommer nr 2, blir trkt inn i bildet ved hjelp av de "stolpene" Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Irriterer meg nesten litt at jeg ikke har tenkt på dette før, jeg er jo rett som det er innom Telenor. Det at disse er tatt om kvelden er det som virkelig "gjør" bildene. Stemningsskapende lys og streng geometri. Vanskelig å peke seg ut en favoritt, men jeg tror det faller på det siste av dem. Det første er også bra med den buede formen til det ene hovedbygget, rammet inn med rød bord (vanskelig å se teksten som løper bortover pga lang lukkertid selvsagt). Endret 7. september 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Veldig stilige bilder. Det var veldig "rent" der. Stilig! Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dette var veldig bra på alle måter. Egentlig nesten ikke noe å henge seg opp i her. Det eneste var himmelen i bakgrunnen som jeg kanskje synes ikke hang helt på greip på et par av de og den pipa på det siste. Det forstyrra liksom det super-rene utrykket ellers, en helt sort himmel hadde kanskje funka best. Men dette er flisespikkeri med svært små flis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå