toretang5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg vet at jeg - et eller annet sted - i huset/på eiendommen har 2 stk veldig gamle monitorer som jeg brukte henholdsvis mot en stasjonær Pentium 75 maskin og en stasjonær Pentium 100 maskin. Jeg mener at disse har scart utganger. Kan jeg koble en DVD spiller mot scart utgangen til en så gammel monitor, for avspilling av DVD? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 er ikke det data monitorer det er snakk om her ? vanlig vis så har de en tilkobling som er alt annet en scart . OG ikke nødvendigvis vga hvis de er fryktelig gamle nå da den 15 pins vga kontakten vært standard i mage år . hvis du kunne koble til en vhs spiller med scart så kan du også koble til en dvd spiller med scart tilkobling. på det området har det ikke endre seg stort Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mener du at du skal sende inn beldet og lyden på scart inn i utgangen på monitoren... Ikke at jeg er professon på det, men tviler på at det går. I og med at de er gamle, kan det jo hende at de er 16bit farger, om det skulle gått, blir det antakelig ikke så veldig bra bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå