zero88 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hei! Har en eldre strømforsyning på 360 Watt og et lånt radeon x600 som er elendig. Har et håp om å finne et nytt og bedre kort til en billig penge. kortet kan ikke trenge ekstra strømforsyning utennom PCI-slot'n (PCI Express x16). Noen forslag? Morten Endret 7. september 2008 av zero88 Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei, Morten. Kan du fortelle litt om maskina di, så vi får en bedre anelse om hva som passer bra til din hardware`? Lenke til kommentar
zero88 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hovedkort: ECS RS482-M (http://www.hardwaresecrets.com/article/358) Prosessor: Amd Athlon 64 3500+ Ram: 2x1gb pc3200 Altså en generelt elendig maskin, men håper på å gjøre det beste ut av det til jeg får kjøpt nytt. Så, er det håp? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har en lignende problemstilling, så jeg får denne opp til toppen igjen i håp om at noen har et godt svar. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hva skal du bruke maskina di til? Kontorbruk? gaming? eller bare dagligdagsbruk? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hva skal du bruke maskina di til?Kontorbruk? gaming? eller bare dagligdagsbruk? Hva vil dagligdags bruk si? Jeg bruker PC-en min dagligdags til gaming f.eks. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hva skal du bruke maskina di til?Kontorbruk? gaming? eller bare dagligdagsbruk? Hva vil dagligdags bruk si? Jeg bruker PC-en min dagligdags til gaming f.eks. Dagligsdags vil si nettsurfing, msn, musikkspilling, nedlastninger ikke noe som kjører noe av kortet. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 For min del er det nok lett spilling av strategispill (Age of empires, Total war osv) mest. Jeg vet sånn cirka hva jeg kan få i den klassen, ambisjonsnivået er heller ikke det største. Har tittet litt og lurer på om Geforce 8500 GT kunne passe, strømforsyningen og de andre komponentene tlsier ikke at man bør gå så mye høyere. Hva trro dere, andre gode alternativer? Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 8500gt korta trenger ikke mer strøm enn det det får av hovedkortet, hvis du har heatsink da vel å merke. Hadde 8500gt ei stund. ikke dyrt, kjempebra. det trur jeg passer bra til din bruk. men hugs å sjekke om du har PCI ekspress x16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå