Gå til innhold

Arbeidsuke i 10. trinn, trenger tips/hjelp

imi5

Anbefalte innlegg

Arbeidsuken nærmer seg. Jeg trenger tips rundt stavanger området. Selv så vil jeg jærne jobbe med dyr. Bondegård eller rideskole ville være supert hvis det er mulig rundt her. Jeg er glad i hester og vil lære så mye som mulig om dem selv om det er bare å få litt ærfaring med vasking og slikt.

Ellers kan jeg bare få tips om andre ting jeg kan jobbe med. kjekt å jobbe i barnehage? dyrebutikk?

TAKK!! :!:

Endret av imi5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lite tips er heller ta en arbeidsplass der du lett kan få sommer jobb og som du kan tenke deg og jobbe

Helt enig, brente meg ganske kraftig på den. Var mangen andre som hadde sommerjobb der, så ble veldig lite jobbing på meg.

Lenke til kommentar
lite tips er heller ta en arbeidsplass der du lett kan få sommer jobb og som du kan tenke deg og jobbe

Eg er ikkje heilt enig. Eg vil heller anbefale deg å prøve noke som du trur du kunne tenke deg å jobbe med. Sidan du likar å jobbe med dyr så ville eg prøvd å få jobbe med ein veterinær eller noke slikt. Då vil du kunne få verdifull kunnskap om dette er noke som du kan tenke deg å jobbe med i framtida, og i værste fall så vil det kunne bekrefte at å jobbe med dyr ikkje er tingen for deg.

Sommarjobbar kan du alltids finne deg utanom, bruk sjangsen no til å sjå litt på yrker du kanskje kan tenke deg å velge som yrke. For det er vel ikkje i kassa på Rimi eller ved fabrikk samlebandet du heslt vil ha som yrkeskariere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...