( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Yep. En ender opp med å betale en høvding for en standard serie. En vet ikke om en skal grine eller le. Jeg importerer. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Det kommer faktisk en ny Death Note film snart. Jeg hopper imidlertidig tvert over den pga at skuespilleren som er antatt til å få/ha fått rollen har ingenting å gjøre der. Ja, mine damer og herrer, ingen ringere enn Disney Channel sin High School Musical idiot, Zac Efron. Utseendemessig funker han omtrent ok, men han kan jo ikke spille! Menmen, all anime/manga som amerikanerne har rotet seg såpass bort i holder jeg meg langt vekke fra. --- Angående anime og manga i norden synes jeg at det er forferdelig dumt at de ikke tør å satse litt mer. Det at de kan skilles inn i fire aldersgrupper (gutt, jente, kvinne, mann) gjør det essensielt for et langt bredere marked enn de amerikanske tegneseriene. Så må også sistnevnte sies å være fullstendig anneledes når det kommer til innhold og kvalitet. Det er bare et rykte at Zac Efron skal spille Kira, ikke offisielt takk og lov. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Tok likeså godt å bestilte meg den komplette manga samlingen av Death Note fra justmanga.com + Another Note novellen og Vol.13 How to read Death Note er noe eg virkelig må lese forløpende Alt sammen for under 1 høvding, frakt inkludert. Endret 10. september 2008 av Mala Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Finnes det noe sted på nettet en kan kjøpe den oversatte serien på norsk? Jeg mangler bok 1 nemlig. Univers.no er en helt rævva side, helt umulig å finne frem på den siden. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Hem, det var det dårlig med. Det kommer antageligvis etterhvert på Outland og Capris. Du har rett i at Univers-siden sugde hardt. Søk på "Death" og du finner bøker om søte dyr... -.- Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Hem, det var det dårlig med. Det kommer antageligvis etterhvert på Outland og Capris. Du har rett i at Univers-siden sugde hardt. Søk på "Death" og du finner bøker om søte dyr... -.- Selger ikke Outland bare de med engelsk tekst da? Har de noe manga der som er på norsk i det hele tatt? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Hm, det står kanskje ikke i nettbutikken, men de selger i alle fall norsk manga fra Schibsted i butikk, så jeg vil tro at de gjør det samme for Egmont. Du kan jo sjekke hvis du har Outland i nærheten. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Hm, det står kanskje ikke i nettbutikken, men de selger i alle fall norsk manga fra Schibsted i butikk, så jeg vil tro at de gjør det samme for Egmont. Du kan jo sjekke hvis du har Outland i nærheten. Ok, jeg får sjekke det ut. Takk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Outland selger mangaer på norsk, ja. Ikke bare Conan mesterdetektiven og Dragonball, men også Death-Note, så iallefall et norsk eksemplar når jeg var der sist for å kjøpe noe. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Vet du om de selger den norske mangaen over nettet da? Er litt lettere å kjøpe over nettet, siden en tur inn til Oslo ikke akkurat tar 10 minutter for meg dessverre... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Tja, om ikke annet kan du etterspørre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg