Gå til innhold

Kulturo: Death Note 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer faktisk en ny Death Note film snart. Jeg hopper imidlertidig tvert over den pga at skuespilleren som er antatt til å få/ha fått rollen har ingenting å gjøre der. Ja, mine damer og herrer, ingen ringere enn Disney Channel sin High School Musical idiot, Zac Efron.

553294zac_efron%20tq.jpg

Utseendemessig funker han omtrent ok, men han kan jo ikke spille! Menmen, all anime/manga som amerikanerne har rotet seg såpass bort i holder jeg meg langt vekke fra.

---

Angående anime og manga i norden synes jeg at det er forferdelig dumt at de ikke tør å satse litt mer. Det at de kan skilles inn i fire aldersgrupper (gutt, jente, kvinne, mann) gjør det essensielt for et langt bredere marked enn de amerikanske tegneseriene. Så må også sistnevnte sies å være fullstendig anneledes når det kommer til innhold og kvalitet.

Det er bare et rykte at Zac Efron skal spille Kira, ikke offisielt takk og lov.

Lenke til kommentar

Tok likeså godt å bestilte meg den komplette manga samlingen av Death Note fra justmanga.com + Another Note novellen og Vol.13 How to read :D

Death Note er noe eg virkelig må lese forløpende :p Alt sammen for under 1 høvding, frakt inkludert.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...