bernini Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Laget meg en ny side i går. Hva synes dere om den? Vil gjerne ha noe kritikk/forslag. - gordito Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 1. det hadde vært kjekt om du skrev url'en i posten.. 2. for mørk 3. ikke noe voldsomt fantastisk.. Lenke til kommentar
Degos Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 3. ikke noe voldsomt fantastisk.. KISS - Keep It Simple Stupid ...verste jeg vet er duppeditter som flyr fram og tilbake, opp og ned... men er enig i at den er for mørk, ellers greit... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 KISS - Keep It Simple Stupid ...verste jeg vet er duppeditter som flyr fram og tilbake, opp og ned... men er enig i at den er for mørk, ellers greit... stor forskjell mellom "fantastisk" og "duppeditter som flyr fram og tilbake, opp og ned". siden hadde ren og grei layout, men var ikke noe særlig spektakulær. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Var ikke meningen at jeg skulle blåse de besøkende av stolen fordi siden var så overveldende bra. Er enig selv at den er litt mørk. Har et annet design her som jeg laget før. Bedre? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 mye bedre, selv om jeg ikke helt likte de "hakkene" i hjørnene. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 1. det hadde vært kjekt om du skrev url'en i posten.. 2. for mørk 3. ikke noe voldsomt fantastisk.. enig :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå