tomsi42 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det er den utvipbare og gode liveview løsningen til A300 som er en av begrunnelsene for at den er velegnet til Macro. Så den bør vurderes hvis du er veldig opptatt av macro. Olympus lager også veldig gode kameraer, så du gjør ikke noe dumt hvis du går for det. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hvor blir det av Marius? Prepare to get beheaded, Tom. Endret 8. september 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvor blir det av Marius? Prepare to get beheaded, Tom. Bring him on Jeg har gått i dekning i Danmark, så jeg er ikke nervøs. Nå har jo Mr. Olsen funnet en måte å jobbe på som virker for han; men det er jo andre måter å gjøre ting på Og jeg ville gjerne hatt liveview når jeg er ute å tar nærbildene mine. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noen liker seg best med haken i møkka, vet du. Grisegutter kaller jeg slike. Jeg vil helst ha en pute under knærne og hvite hansker når jeg fotograferer makro. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ok, ett spørsmål til Har først nå fått med meg at E-420'en ikke har bildestabilisering. Vil jeg jeg merke noe til dette? Eventuelt, når? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det du vil merke er at det ikke er så mange objektiver og få kjøpt som har inne bygget stabilisering til det kameraet. Tar jeg feil her så får noen si i fra her i tråden. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ok, ett spørsmål til Har først nå fått med meg at E-420'en ikke har bildestabilisering. Vil jeg jeg merke noe til dette? Eventuelt, når? Cameralabs.com har en informativ video som demonstrerer "objektiv VS sensor anti-shake". Leica har et par objektiver med VR for 4/3 fatningen. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Tror jeg går for Sony A300 Men jeg leste at bildekvaliteten på A300 er identisk med A200 sin, er det sant? Irriterer meg at B&H er utsolgt for Olympus E-510 med objektiv, ser ut som det hadde vært ganske ok. Men men. (Det er jeg som er vinglepetter ) Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Tror jeg går for Sony A300 Men jeg leste at bildekvaliteten på A300 er identisk med A200 sin, er det sant? Irriterer meg at B&H er utsolgt for Olympus E-510 med objektiv, ser ut som det hadde vært ganske ok. Men men. (Det er jeg som er vinglepetter ) B&H har vel den nye E520 som nettopp avsløser E 510 som er en utgående modell.(Når man først har vent seg til å ha VR/IS så vil man helst ikke være dette foruten) Jo A 200 og A300 er vel like bortsett fra den tiltbare skjermen og live view på A300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå