heggstad Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) hei. Har funnet ut at jeg har minst et, kanskje to, hår i søkeren. Bildet tar selvfølgelig ikke skade av det, men har gjerne lyst til å få det fjernet. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å få det renset opp? Uten å betale store priser for det. kameraet er et canon eos 400d Endret 7. september 2008 av heggstad Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 hei. Har funnet ut at jeg har minst et, kanskje to, hår i søkeren. Bildet tar selvfølgelig ikke skade av det, men har gjerne lyst til å få det fjernet. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å få det renset opp? Uten å betale store priser for det. Blåsebelg... Koster rundt en hundrelapp i fotobutikken. Må blåse det bort fra mattskiven, der det sannsynligvis ligger. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hadde en anelse av det Men når jeg skal bruke den tar jeg da bare å skrur av objektivet, og blåser oppi der?? Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det skal funke det, men sørg for å holde kameraet litt ned så du har gravitasjonen på din side; du vil jo at ting skal ramle ut, ikke inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå