khan_ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Noen som vet hvor varm den kan bli, før det blir noe problemer? Min er nå på 35 grader ved idle. Noen som vet noe kritisk punkt? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Aner ikke hvor det er kritisk punkt, men 35 grader idle er vel helt grei temp. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Noen som vet hvor varm den kan bli, før det blir noe problemer? Min er nå på 35 grader ved idle. Noen som vet noe kritisk punkt? Såvidt jeg vet blir den varm nok til brenne seg på den. Hva som er kritisk er vel også avhengig av hvor presset den er med tanke på FSB overklokking og Vdd instilling. Jo hardere presset jo lavere er den kritiske temperaturen. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 NB'en takler vel en 60 grader før det blir kritisk, dog jeg ville slengt på litt heftigere kjøing før den tid..35 grader er ikke noe å bekymre seg om iaffal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå