.Andre Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har funnet følgende DVD spiller fra Pioneer som jeg syntes så spennende ut: Pioneer DV-410V-K Er det noen som har erfaring med denne spilleren? Ser at den gir mulighet til å spille av fra minnepinne eller tilsvarende via en USB inngang. Er dette et bra kjøp? Har dere noen andre tilsvarende spillere å anbefale som muligens ikke er så dyre? Pioneer er jo et dyrt merke. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvis du skal bruke den på en hd-ready eller full hd -tv anbefaler jeg å kjøpe en med oppskalering. F.eks Oppo DV-981HD, Samsung DVD-1080P7, Denon DVD-1740, og Toshiba XD-E500. Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Skal bruke den på full HD tv. Det står jo at den har 1080p oppskalering. Det som var tingen med den jeg har listet opp, er at den har USB tilkobling. Ser for meg at det er mulig å spille av fra en ekstern hardisk eller minnepinne. Er noe slikt jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå