South_Bridge Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dette er vel beste plassen å spørre om dette siden jeg håper noen har vært borti dette: Jeg har mista all tekst uthevelse i Visual Studio PRO 2008. Det som tidligere var using namespace std; er nå blitt til: using namespace std; Dette skjedde i går da jeg starta opp VS og fikk to popup-bokser som jeg SEFF lukka ned med en gang. Var to errorbokser så jeg trodde det var noe eksternt av prosjektfiler den ikke fant eller noe. Så nå sitter jeg her med en veldig kjedelig og faktisk ganske slitsom(for øyenene) compiler. Noen som vet hvordan jeg kan "jumpstarte" funksjonen som legger på farger og slikt? Jeg har sjekka options for denne funksjonen og der står alt som det skal. Så det er selve funksjonen tror jeg. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 start -> run -> devenv.exe /resetsettings Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 start -> run -> devenv.exe /resetsettings :( Det funka ikke... godt forsøk da(fikk opp en loader med at den forberedet førstegangskjøring osv) Noe annet jeg burde prøve? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Noen? Jeg har veldig liten lyst til å re-installere Visual Studio på nytt. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tools - Options - Environment - Fonts & Colors - Text Editor - use default Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Tools - Options - Environment - Fonts & Colors - Text Editor - use default Jeg har allerede prøvd det hjalp ikke noe tror nesten jeg må ty til en re-install. frister ikke i det hele tatt. er så pes. tar lang tid å jeg føler det kludder til registeret. er det ikke noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg kan vel også nevne at CTRL + SPACE ikke fungerer heller om det hjelper andre til å analysere problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå