GRØNÅS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Eg like Skate fordi da e realistisk og man kan gjøra triks som faktisk går an i forhold til Tony Hawk-spelå. Har erfaring me begge deler og kom fram te ditta: Skate - Realistisk med triks som faktisk går an Tony Hawk - Action-relatert urealistisk skatespel der du kan gjera triks som ABSOLUTT IKKJE går an, som då blir kjedelig itte møkje speling. EDIT: Noken enige? Endret 7. september 2008 av Det Brutale Maskineri Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ikke prøvd Tony Hawk, men digger skate. Eneste prob. er noen framerate drop av og til. Ellers et top spill. Trodde aldri jeg skulle like et sånn spill, men det er artig. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Meh.. Jeg foretrekker spill som innvolverer rulleskøyter, postmenn med rulleskøyter. Jeg venter fremdeles. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ... og jeg liker Tony Hawk's Proving Ground bedre enn SKATE. fordi jeg blir rastløs etter flere timers spilling, og heller vil gå bananas over hele byen i en liten stund. Folk er forskjellige Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Liker best skate. det eneste minuset er det at dem faller veldig fort, og når dem først faller blir jo det helt fucka bevegelser. Men dette er sikker fordi jeg har spilt tony hawk ganske mye;) Men det blir ikke så altfor mye skate, spiller Cod 24/7 Lenke til kommentar
Lengdehopper Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nei, det gjør det ikke. På 360 derimot hvor spillet faktisk har en stabil og god framerate så er det ikke så verst. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Spilte tony hawk før når jeg var litt yngre, siste jeg spilte var Underground 1. Prøvde skate, drit bra spill. så prøvde jeg det nye Tony Hawk, klarte ikke spille det, var så dårlig xD Bare railingen i TH er så urealistisk at det er helt på vidda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå