Gå til innhold

Godta venneinvitasjoner automatisk på Facebook?


deu

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting, finnes det en innstilling på Facebook som tillater automatisk tillatelse av _alle_ venneinvitasjoner? F.eks. hvis noen vil adde meg som venn, at jeg slipper å godta dette, men at det skjer automatisk. Eller at venner av mine venner kan bli vennene mine, uten at jeg trenger å godta.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En slik funksjon ville uansett ikke være å anbefale. Finnes nok av svindlere som bruker Facebook som jaktmark ved identitetstyveri. De adder da tilfeldige folk, og satser på at noen er uviten nok til å legge dem til (Oi, en totalt fremmed fra USA vil være vennen min, det var jo kjempekos). Nå spørs det selvsagt hvilke personopplysnings-innstillinger man har da. Hvis man kan slå på å ikke vise navn, adresse etc til noen andre (selv ikke venner), er det kanskje ikke så farlig. Men stiller meg fortsatt noe tvilsom til en funksjon som automatisk godtar venneforespørsler.

Lenke til kommentar
Er det status å ha mange venner på Facebook at man bare godtar alle venneforspørsler? Jeez...

Har forsåvidt aldri forstått det der. Greit nok å legge til folk man kjenner. Men når man begynner å sende/godta venneforesprøsler til/fra folk man har møtt en gang, da er det vel litt rart. Folk som har 300 venner i vennelisten kan da umulig være venn med alle sammen ...

Lenke til kommentar
Er det status å ha mange venner på Facebook at man bare godtar alle venneforspørsler? Jeez...

Har forsåvidt aldri forstått det der. Greit nok å legge til folk man kjenner. Men når man begynner å sende/godta venneforesprøsler til/fra folk man har møtt en gang, da er det vel litt rart. Folk som har 300 venner i vennelisten kan da umulig være venn med alle sammen ...

Vil ikke si 300 er så ekstremt mange. Blir fort mange når man legger til folk man kjenner, man trenger ikke å være gode venner med alle venner på Facebook.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...