mirene Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg prøver å rippe filmen Stuart Little ...det vil si å plukke ut de delene som trengs. Slik at jeg kan sette sammen DVD "kopi" som ike blir større en 4.7 GB Hviket program...og instillinger fungerer best. På forhånd mange takk. :smile: Mirene (PS : Dette betyr at jeg IKKE skal rippe til DIVX...men lage en kopi som er uten alt extra som er med (slik at den får plass på en DVD) Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 DVD backup guides på doom9.org Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Ripp hele plata og bruk dvd2one eller dvd shrink for å komprimere hele greia. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Vilket programm er det best og rippe hele filmen med? altså ikke å fjerne en dritt ( det blir så mye jobb) Det jeg prøver og si er hvordan kopierer jeg en DVD? helst at jeg får den fra en DVD til dataen i et format som kan leses av Windows media player og kan brennes ned på en ny DVD ( har DVD brenner og tomme DVD er) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Skal du rippe hele dvd`en ville jeg brukt dvdxcopy, men da får du 2 plater hvis filmen er i dvd-9 format. Det enkleste er å bruke f. eks. Clad dvd og legge hele filmen inn på hd og deretter bruke f. eks. dvd2one og komprimere filene slik at de passer på en 4,7gb dvd plate. Du vil ikke få tilgang til meny eller ekstramateriale. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Bruker GuardianKnot det funker fint selv om det er litt avansert har ike fått testet Teksten da siden jeg bare tok første "chapter" på Gone in 60 Seconds! lol der er det bare en stygg sang Uflaks! GÅr og læier en film på show time! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Bruker GuardianKnot det funker fint selv om det er litt avansert har ike fått testet Teksten da siden jeg bare tok første "chapter" på Gone in 60 Seconds! lol der er det bare en stygg sang Uflaks! GÅr og læier en film på show time! Gordian Knot funker fint til Divx, men man trenger ikke bruke det til å lage en dvd kopi Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Bruker GuardianKnot det funker fint selv om det er litt avansert har ike fått testet Teksten da siden jeg bare tok første "chapter" på Gone in 60 Seconds! lol der er det bare en stygg sang Uflaks! GÅr og læier en film på show time! Gordian Knot funker fint til Divx, men man trenger ikke bruke det til å lage en dvd kopi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå