dizzled Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har satt opp to "Rockford Fosgate Power" pakker og en "Pioneer" pakke. Dette er pakker jeg tenker på å kjøpe. Jeg lurer mest på om det er noen som har noen erfaringer med noen av disse elementene i pakkene som er gode eller dårlige. Kom også gjerne med pakker jeg burde kjøpe istede for noen av disse tre. Eller om det er noen av elementene jeg ikke burde kjøpe så skriv hva jeg burde kjøpe istede for det elementet du ikke mener passer, eller er dårlig. Håper jeg får noen svar på dette emne. Om dere har noen spørsmål skriv gjerne og jeg vil svare så fort jeg kan. Rockford Fosgate Power Pakke 1 2 stk Subwoofer: Rockford Fosgate Power Stage 1 - T112D4 1 stk Forsterker: Rockford Fosgate Power T1500-1BD 1 stk 6x9": Rockford Fosgate T1693C Selve pakken er uten nederste overstående, men med den koster alt 12 580,- Rockford Fosgate Power Pakke 2 2 stk Subwoofer: Rockford Fosgate Punch P2D412 1 stk Forsterker: Rockford Fosgate Power T500-1BD 1 stk 6x9": Rockford Fosgate T1693C Selve pakken er uten nederste overstående, men med den koster alt 8 885,- Pioneer "Power" Pakke 2 stk Subwoofer: Pioneer TS-W3001D4 1 stk Forsterker: Pioneer GM-7300M 1 stk 6x9": Pioneer TS-A6904i Dette er ikke forhåndslaget pakke, men den "egen lagde" pakken koster med alt 9 060,- Om du foreslår noe, vær så snill lim inn link. Ikke minst, fyldige svar er alltid best. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skal du ha 6x9'ene foran? Og hva skal du drive de med? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Regner med det blir vanskelig å montere 6x9 foran, og at du, som alle andre, tror at det er 6x9 i hatthylla som gjelder... Dette er feil, du vil få et mye mere riktig lydbilde med høyttalere kun foran, så det er der du burde starte Først, hvilken bil skal dette inn i?? hvilken spiller har du tenkt til å bruke?? Personlig, så ville jeg styrt unna RF, da de har tapt seg endel de siste årene, så du får ikke så mye for pengene lenger... Pioneer er bra på spillere, og på de sykt dyre sakene sine, så jeg ville droppet det også... Skal du ha masse brutal bass? eller kontrollert og fin bass? Vil du bare ha høyttalere som gir litt lyd, eller vil du ha noe som spiller PENT? Gi oss litt mere info om hva DU liker, og hva du hører på, så kan vi gi deg noen tips til skikkelige saker Lenke til kommentar
dizzled Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hadde tenkt å ha de i hattehylla, ja. Galt med det? Forklar. Jeg har høytalere forran, som jeg tror er nogenlunde bra, men jeg har tenkt å bytte de ut også, men jeg er ikke sikker på størrelsen på dem. Jeg vil at det skal låte pent, men også ha en god og behagelig bass. Jeg er enda ikke sikker på om jeg skal ha 2 subwoofere, for det kan bli litt kolosalt. Jeg spiller så og si alt, men det går mest i hip-hop/rap og litt tekno/trance. Så hva er det du anbefaler om du mener Pioneer og Rockford ikke er noe og satse på? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 http://www.bilforumet.no/bilstereo/93036-h...-rlig-valg.html Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har en av de Pioneer basserne selv, spiller veldig bra Bare så du visste det ^^ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har en av de Pioneer basserne selv, spiller veldig bra Bare så du visste det ^^ I forhold til hva?? Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er min første basser så har ikke så mye å sammenligne med, men jeg synes i allefall den gir god slagbass og jup bass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå