NorthernAvenger Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ikke utenom at det lagrer fremgang, nei. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ikke utenom at det lagrer fremgang, nei. Er det ikke det saving er ment til da? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Beklager, men PRØVER du å være vanskelig? I Dead Rising var save systemet bygd opp slik at man følte at det var konsekvenser for hvordan du brukte systemet og du måtte ta raske taktiske valg ut i fra det du kunne gjøre og det passet inn i historien. Mange hater det og noen liker det. I IU virker det som at det er et helt standard gammeldags save system som det har blitt fokusert veldig lite på i utviklingen av spillet og ender opp flere ganger med å bidra til å forlenge spillet på en lite positiv måte. Helt greit at det er en relativt klassisk RPG, men året er 2008 og slikt burde ikke finnes i spill som blir utgitt i dag. Lost Odyssey er kanskje mer "classic RPG" enn Infinite Undiscovery som er et mye kortere spill og der har de klart å unngå dette. Det er ikke et enormt problem det er bare et irritasjonsmoment som er helt idiotisk å ha i et spill som IU. Endret 22. september 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Beklager, men PRØVER du å være vanskelig? I Dead Rising var save systemet bygd opp slik at man følte at det var konsekvenser for hvordan du brukte systemet og du måtte ta raske taktiske valg ut i fra det du kunne gjøre og det passet inn i historien. Mange hater det og noen liker det. I IU virker det som at det er et helt standard gammeldags save system som det har blitt fokusert veldig lite på i utviklingen av spillet og ender opp flere ganger med å bidra til å forlenge spillet på en lite positiv måte. Helt greit at det er en relativt klassisk RPG, men året er 2008 og slikt burde ikke finnes i spill som blir utgitt i dag. Lost Odyssey er kanskje mer "classic RPG" enn Infinite Undiscovery som er et mye kortere spill og der har de klart å unngå dette. Det er ikke et enormt problem det er bare et irritasjonsmoment som er helt idiotisk å ha i et spill som IU. Neida. Jeg ser bare ikke helt problemet med savesystemet til UI. Derfor prøver jeg bare å finne ut hva som egentlig er så dårlig med det. Mulig du har sagt det utallige ganger og bare er utrolig treig for tiden. Skylder på influensaen jeg hadde for noen dager siden Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Neida. Jeg ser bare ikke helt problemet med savesystemet til UI. Derfor prøver jeg bare å finne ut hva som egentlig er så dårlig med det. Mulig du har sagt det utallige ganger og bare er utrolig treig for tiden. Skylder på influensaen jeg hadde for noen dager siden Systemet er helt ok. Det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om plasseringen av savepoints som er helt på tryne i enkelte tilfeller. Det er heller ikke et stort problem, men et irritasjonsmoment som ikke burde forekomme i et moderne spill. Nå gidder jeg ikke mer Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 bump. har spillt spillet i ca 8 timer og er på disc 2 nå. Er det lite igjen da? er litt redd for at jeg bare rusher gjennom spillet. Kanskje jeg burde farme litt mer lvls. Og ja btw: fikk til en 500+aerial combo på en gargoyle. Helt latterlig måte å få ekstra exp på o.o 40 exp pr aerial hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå