Gå til innhold

Infinite Undiscovery, noen som har det?

Mala

Anbefalte innlegg

Ja. er det noen som har gått til innkjøp av denne tittelen? Har hatt ein viss intresse for spillet ein liten stund, men ser spillet får variert omtale rundt om kring ;) Er det noen som kan dele sine erfaringer her inne?

Avholder evt. kjøp enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare fått spilt et par timer (hatt alt for mye annet å gjøre i det siste), men må egentlig si jeg angrer litt på kjøpet etter det lille jeg har spilt. Skal prøve å få spilt litt mer før jeg avskriver det helt, men tror nok det kanskje kan være best å få prøvd spillet før man kjøper.

Forresten ingen japanske stemmer, og den engelske dubben er ikke akkurat overbevisende (spesielt Riko og Rucha... har ikke hatt så lyst til å punktere trommehinnene med strikkepinner siden latter-sekvensen i FFX >_<)

Tror Amored har spilt det litt mer enn det jeg har fått gjort, så han kan kanskje si litt mer hvis han titter innom tråden.

Lenke til kommentar
Etter anmeldelsen hos Gamereactor fikk jeg litt kalde føtter,enda et tja? spill.

Vet ikke hvor mye jeg skulle satsen på den anmeldelsen, ser det ligger på en Avg Ratio: 72% på gamerankings, de fleste har gitt mellom 6.5-8 ser det ut til

Skal nok kjøpe spillet på fredag når lønninga kommer :) regner med det blir kos

Lenke til kommentar

Jeg er har spilt det i ca 13 timer nå, og jeg må si at det er både moro og spennende!

Liker ikke helt at det kun er engelsk tale, da jeg heller foretrekker japansk (med mindre stemmeskuespillet er bra på engelsk). I dette tilfellet er stemmeskuespillet dårlig på engelsk, men spillet er bra, så jeg overlever :)

Lenke til kommentar
Såg akkurat omtalen av spillet hos Gametrailers, og blei litt meir giret på spillet :) Fikk forøvrig 7.8 der, dere som forhåpentligvis har fått spillt spillet meir siden sist, har dere endret syn på tittelen eller?

Jeg er blitt ferdig med disc 1 nå, og synes spillet er bra. Begynner å bli ganske spennende :)

Lenke til kommentar
Er greit nok, men jeg plassering av savepoints er helt idiotiske. Nesten vanskelig å tro at det er de samme folkene som har laget Valkyrie Profile og Star Ocean.

Det save-systemet funker da bra i Blue Dragon og Lost Odyssey. Synes det funker like greit i Infinite Undiscovery.

Lenke til kommentar
Systemet er helt ok. Det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om plasseringen av savepoints som er helt på tryne i enkelte tilfeller.

Det er jo alltid en save point i byene, også finner du ofte en før større hendelser. Blir jo ikke mer logisk enn det. Men men. Bedre enn Dead Rising må du vel innrømme at det er? :p Save-pointsa altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...