zyrex Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har et Sony videokamera, og skal overføre det til pc for å redigere. Problemet er at hovedpcen min ikke har FireWire. Oppdaga så at en laptop jeg har har Firewire, men den er ikke særlig god til slikt arbeid. Noen måte å overføre videoen til laptopen, og så over på hovedpcen min slik at jeg kan redigere på den? Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 hmm. Er det ikke bare å legge det inn på laptopen og kopiere det over til den andre pcen ? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Med hva slags program ... ? Det er her problemet mitt ligger Er det sånn at jeg må legge inn redigeringsprogrammet på begge maskinene, importere videoen og eksportere den/prosjektfil over til andre maskina? Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 I de videoredigeringsprogrammene jeg har prøvd har jeg hatt muligheten til å velge hvor det importerte klippet fra kameraet skal lagres. Anntar du har det likt i programmet ditt, så da kopierer du bare den/de filene over til den andre pcen. Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Jeg bruker pinnacle 12 nuh.. Prøver meg fram nå edit: Og der fant jeg metoden Råfila la seg i My Videos, bare å kopiere den over til andre maskina og redigere fra den.. Veldig greit. Endret 9. september 2008 av zyrex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå