-=CH=- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nå har siste dråpe falt, jeg gir opp med vista, er lut lei av error og feilmeldinger, programer som ikke fungerer når de til og med skal være komperable med vista, er LUT LEI av vista Så hastala vista Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hahaha! Endret 7. september 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vista rule jo XP FTW!!!!XD Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Problemet ditt med vista sitter mellom stolen og tastaturet. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Problemet ditt med vista sitter mellom stolen og tastaturet. Man kjører jo bare ikke OS gjennom en eksterndisk som ligger på fanget. -_- Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Problemet ditt med vista sitter mellom stolen og tastaturet. Man kjører jo bare ikke OS gjennom en eksterndisk som ligger på fanget. -_- han mente bruker av maskinen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Problemet ditt med vista sitter mellom stolen og tastaturet. Man kjører jo bare ikke OS gjennom en eksterndisk som ligger på fanget. -_- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Problemet ditt med vista sitter mellom stolen og tastaturet. Godt sagt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 han mente bruker av maskinen Ohh! Var det virkelig det han mente?! Den var dyp. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Problemet ditt med vista sitter mellom stolen og tastaturet. Godt sagt. Skjønner fortsatt ikke at dere orker å ha en ekstern HD med OS på i fanget :\ For det første blir det jævlig varmt, for det andre så ustabilt at det halve kunne ha vert nok. Og når strømmpluggen tilfeldigvis detter ut eller USB driverene kræsjer så går det jo utover hardware etterhvert også. Skal vedde 1000kr på at det er veldig få som gjør dette. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Gratulerer!! Invester i en Mac, og OS X!!! Aldri fått en eneste feilmelding! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Problemet ditt med vista sitter mellom stolen og tastaturet. Enig. Jeg sliter ekstremt med Linux på min maskin. Har funnet ut at det er HardwareFeil en plass. Bare XP som takler de problemene nogelunde fint. Linux på min maskin går ikke lengere... Og det er ikke min feil. Dette er kanskje hardwarefeil trådstarter. Har du tenkt på det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skjønner fortsatt ikke at dere orker å ha en ekstern HD med OS på i fanget :\ Det var morsomt første gangen. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Skjønner fortsatt ikke at dere orker å ha en ekstern HD med OS på i fanget :\ Det var morsomt første gangen. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Som postet tidligere : Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hva er det dere er så jævla arrogante for? Hadde dere ikke råd til å nedgradere til XP? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trodde du satt på OSX jeg? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ja, det gjør jeg. Men alle virker som om de håner fyren for å gå bort i fra Vista, noe som er det motsatte av hva man burde gjort. Kjøp en Mac eller last ned Ubuntu <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå