Hawtz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei, Har mekket en handleliste. Skal kjøpe nytt kabinett, minne, hk, og en harddisk. Det eneste jeg egentlig fortsatt under over er hovedkortet. Noen som har synspunkter? Handlevogn Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei, Har mekket en handleliste. Skal kjøpe nytt kabinett, minne, hk, og en harddisk. Det eneste jeg egentlig fortsatt under over er hovedkortet. Noen som har synspunkter? Handlevogn Wow! Fy faen, dette må være telepati! Jeg har tenkt til å bruke samme HK og Minne Men jeg synes det er ut som et sprekt oppsett fra min side, Vær forberedt på at nå kommer folk til å stå over deg med hagle og skyte ned sine meninger om rett og galt og hva de synes burde rette på. Men jeg kan ikke se noen grunn til at dette skaø være svakt? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Da var det bestilt faktisk Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Da var det bestilt faktisk Du kan jo sjekke denne siden for evt hjelp og og det står litt om oppgradering også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå