Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så verdens nydligste jente. Hva skal jeg gjøre?

Gjest Guest_spooky_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_spooky_*

Hei, jeg har nå flyttet til en ny by og skal jobber der i læretiden!

Der traff jeg ei jente som som også skal jobbe samme plass som meg.

Jeg fikk litt " Kjærlighet ved første blikk " følelse når jeg så ho første gangen..

Hu er utrolig søt og perfekt i mine øyne..

Så de første dagene at hun gikk alene rundt ( kjente sikkert ikke noen ), men jeg turte ikke gå bort da..

Vi kom litt i kontakt etter hvert, som dagene gikk og vi var på kurs og i samme gruppe osv..

En dag slutta vi sent og jeg rakk ikke bussen, ville da sitte på med hun i bilen til byn ( noe jeg mannet meg opp litt til å spør om )

Ble til at jeg ble med og det var veldig hyggelig, og vi fikk prata endel..

så dagen etterpå var vi en 4 stykker som satt i ei gruppe og da lurte dem på hva vi skulle gjøre sener på dagen, så hun fåreslo kino..

Det ble til at vi gikk der, men vi satt på hver sin side så fikk ikke prata noe + at det var 2 andre gutter og ei jente med..

Så her kommer grunnen til innlegget!

Jeg har da ikke så veldig mye erfaring med damer da jeg kommer fra ei lita bygd midt i landet, og der er det ikke noe særlig med jenter heller. Har ikke hatt noen seriøse forhold heller..

så har dere noe tips til hvordan jeg kan gå frem, og kanskje vise at jeg er innteressert i henne?

Hvordan kan jeg vite om hun er innteressert i meg?

Er det noen mulighet å finne ut om hun har type fra før av uten å spørre henne?

Ble veldig mye her, men håper hvertfall noen gidder å lese igjennom!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget intressant innlegg.

Vel, først er det vel verdt å finne ut (som du nevner i innlegget) om hun har type eller ikke. Er mange måter å gjøre det på, du kan spørre direkte, du kan spørre om hun er med å finner på noe en dag (enten får du ja, eller så kan det hende hun sier at hun har type, eller så får du nei), du kan spørre noen av dem du var på gruppe med om de vet noe om det etc.

Jeg ville ha spurt om hun ble med å fant på noe en dag, siden hun virket som en veldig hyggelig jente når vi var på kino/samme gruppe osv.

Sier hun ja, vet du i det minste at hun ikke er uinteressert, men du vet ikke direkte om hun er interessert i deg heller, det er noe du må finne ut med tiden.

Håper dette var til noe hjelp :)

Lenke til kommentar

Heldige fyr du. :) Det du burde gjøre er å spørre/be henne ut, og dra ut på tomannshånd; kino, middag eller ganske enkelt en spasertur. Det gir dere anledning til å være alene, prate alene og mere nærhet i vennskapet. Da (hvis du er flink til å tolke kroppspråket i tillegg), vil du raskt forstå om hun har noen spesielle interesser for deg eller kun vennskap.

Øsnker deg lykke til med henne ;)

Lenke til kommentar

Om ingen av dere er kjent i byen så virker en lørdags formiddag ypperlig, kan man se seg om i byen og bli kjent sammen. Du får jo gjerne en matbit ut av sånt og, blir sulten av å gjøre seg kjent ;)

Kino er forresten ikkeno spesielt godt sted å bli kjent med folk, sitter jo mer eller mindre passiv i +/- 2 timer

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar
Gjest Guest_spooky_*

Takk for bra svar! :)

Har seg sånn at jeg ikke har sett snurten til henne hele denne uka :(

Det er fordi vi jobber i hver sin ende av arb.plassen..

Har sett litt rundt etter henne, som å vente litt med å kjøre hjem å se om jeg kunne se henne, men til ingen nytte..

håper jeg får muligheten til treffe henne denne uka..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...