svenningen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 klatring, trampet begge deler er moro! =) klatring blir som ett treningstudio, du kommer og går som det passer deg Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 klatring, trampet begge deler er moro! =) klatring blir som ett treningstudio, du kommer og går som det passer deg Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg er 16 år, ferdig med fotball etter 10 år. Tenkte jeg skulle finne meg noe å drive med slik at jeg holder formen noen lunde. Hva synes dere om tennis? Selv synes jeg det ser gøy ut, men er det dyrt? Racket, baller, treningskontigent osv? Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du kommer sikkert itl å le nå, men prøv golf! Masse jenter som spiller det. Er ett forholdsvis stort juniormiljø rundt i norge på dette. Jeg har spillt i ett år(er 24 år) og kan anbefale sterkt! Evt så på en annen side så er klatring knallgod trening(mange innendørs steder) og noe du kan ha nytte av på fritia! Håper du finner noe! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 golf, betale penger for og leke med baller og køller.. FAIL tja, klatring er utrolig god trening, squash er og morro! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Start med CS 1.6 kan jo kalles en idrett det. Hehe. Endret 24. november 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg støtter golf! Byneset er en veeeeldig fin bane, men den er litt dyr! Finnes en annen fin bane i tr.heim som kanskje er litt billigere. Men ellers, spiller jo jeg fotball, bordtennis, golf og disse er noe jeg anbefaler på det sterkeste Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg er 16 år, ferdig med fotball etter 10 år. Tenkte jeg skulle finne meg noe å drive med slik at jeg holder formen noen lunde. Hva synes dere om tennis? Selv synes jeg det ser gøy ut, men er det dyrt? Racket, baller, treningskontigent osv? Tennis er kjempegøy. Jeg vil påstå at det er billigere enn fotball, iallefall på utstyrsfronten. Har du racket og et par gode sko kommer du langt. En bra begynnerracket får du for rundt 1000 kr. Og det er det hele. Så kommer prisen for evt. kurs i tillegg. For å trene én gang i uka, vil jeg tro at det koster ca. 1000 for det også. I tillegg kan du jo kjøpe enkelttimer og spille sammen med en kompis. Det er ikke sånn som med fortball at du må samle 22-30 mennesker for å få en skikkelig kamp. Det er nok med to. Lenke til kommentar
VanCorny Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 anbefaler parkour, google det Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 ta heller turen innom parkour.no se litt på filmer begynn i det småe med basic vaults, for så og lese litt om filosofien bak parkour Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Paintball. Moro og spennende. du vil få litt av et kick de første gangene Lenke til kommentar
Ørjan =o) Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Klatring er en meget morsom sport. Dei første vekene vil du kjenne det godt i underarmene, etter hvert blir det god trening for heile kroppen. Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå