xxexx Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei! Jeg er ei 16 år gammel jente fra Trondheim. Jeg vil finne meg en ny idrett etter at jeg slutta på håndball. Men aner ikke hva! Er åpen for mye, men aller helst ikke noe med kamper hver helg. Er ute etter å komme i form! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tennis er aldri for sent å begynne med! Noen spesielle føringer på hvilke idretter det kan/ikke kan være? Sykling er jo en fin sport, hvis det er kondisjon det er snakk om. Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kiting... Finner få sporter som er så sykt morsomt men også god trening. Lenke til kommentar
idrettsvitern Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Skal du begynne med en utholdenhetsidrett og er villig til å satse ordentlig. start med roing Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skal du begynne med en utholdenhetsidrett og er villig til å satse ordentlig. start med roing Siden hun er 16 år og har sluttet på håndball og helst ikke spiller kamp i helgene, antar jeg at hun ikke vil satse så veldig. Det er iallefall min oppfatning. Tennis er kjempegøy, prøv det!! Gutt, 15 år. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Skal du begynne med en utholdenhetsidrett og er villig til å satse ordentlig. start med roing Siden hun er 16 år og har sluttet på håndball og helst ikke spiller kamp i helgene, antar jeg at hun ikke vil satse så veldig. Det er iallefall min oppfatning. Tennis er kjempegøy, prøv det!! Gutt, 15 år. Bordtennis, hvorfor ikke prøve? Er jo sykt gøyalt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Badminton , Squash , Bordtennis( tro det eller ei, drit morsomt ) , Tennis & evt. svømming? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det finnes dessverre ingen idrett som passer for deg :/ Nei, tennis er kanskje aktuelt, hva tror du selv om det? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bordtennis er vel ikke den ideelle sporten når et av målene er å komme i form. Selv om det er veldig gøy. Er enig i at tennis høres ut som et godt valg for deg. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva med basketball: )? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Terrengsykling (: Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Badminton er foreslått av andre. Mer info finner du her: Trondheim badminton Dersom du langt i fra Leangen, så spilles det også bl.a. i Klæbu. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bordtennis er vel ikke den ideelle sporten når et av målene er å komme i form. Selv om det er veldig gøy. Er enig i at tennis høres ut som et godt valg for deg. Aktive bordtennis spillere er i god form Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bordtennis er vel ikke den ideelle sporten når et av målene er å komme i form. Selv om det er veldig gøy. Er enig i at tennis høres ut som et godt valg for deg. Aktive bordtennis spillere er i god form De beste i verden er i tip-top shape, men det er en veldig omvei å gå hvis du først og fremst vil drive med idrett for å komme i bedre form. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bordtennis er vel ikke den ideelle sporten når et av målene er å komme i form. Selv om det er veldig gøy. Er enig i at tennis høres ut som et godt valg for deg. Aktive bordtennis spillere er i god form De beste i verden er i tip-top shape, men det er en veldig omvei å gå hvis du først og fremst vil drive med idrett for å komme i bedre form. Ved høyt tempo i ballveksling blir det jo litt trening Lenke til kommentar
Gjorken Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sykling! Det er bare ikke konkuranse hver helg (ca. 1 gang i månden) og du kommer i god form hvis du skal være aktiv Driver selv med sykling og syns det er utrolig gøy. Og det er en idrett du kan holde på med i nesten hele livet ditt (kansje ikke når du paserer 90..) Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Buldring/klatring! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Badminton er foreslått av andre. Mer info finner du her: Trondheim badminton Dersom du langt i fra Leangen, så spilles det også bl.a. i Klæbu. Badminton anbefaler jeg på det aller sterkeste! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 bordtennins = god form? jaja , alt er relativt.. formul1 kjørere har god kondisjon og er psykisk og fysisk sterke . men ville kanskje begynt med svømming? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 klatring, trampet begge deler er moro! =) klatring blir som ett treningstudio, du kommer og går som det passer deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå