Nigma Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Når jeg prøver å starte diverse spill så restarter ganske enkelt maskina av seg selv. Den logger ikke av eller noe, bare slår seg brått av og så skrur seg på igjen som når man skrur på PC'en fra den har vært av. Kan noen komme med noen tips om hva det kan være? Jeg har bare begynt å få problemer nå i det siste, det starta etter at jeg formaterte for et par uker siden, jeg har prøvd å formatere om igjen flere ganger og har installert og oppdatert alle driverne mine. Kan det være en hardware feil? Nigma Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Når jeg prøver å starte diverse spill så restarter ganske enkelt maskina av seg selv. Den logger ikke av eller noe, bare slår seg brått av og så skrur seg på igjen som når man skrur på PC'en fra den har vært av. Kan noen komme med noen tips om hva det kan være? Jeg har bare begynt å få problemer nå i det siste, det starta etter at jeg formaterte for et par uker siden, jeg har prøvd å formatere om igjen flere ganger og har installert og oppdatert alle driverne mine. Kan det være en hardware feil? Nigma Eventuell overoppheting? For svak maskin? Tror dette hadde vært de to største sprsm i mitt hodet om det hadde rammet meg. Lenke til kommentar
Nigma Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Når jeg prøver å starte diverse spill så restarter ganske enkelt maskina av seg selv. Den logger ikke av eller noe, bare slår seg brått av og så skrur seg på igjen som når man skrur på PC'en fra den har vært av. Kan noen komme med noen tips om hva det kan være? Jeg har bare begynt å få problemer nå i det siste, det starta etter at jeg formaterte for et par uker siden, jeg har prøvd å formatere om igjen flere ganger og har installert og oppdatert alle driverne mine. Kan det være en hardware feil? Nigma Eventuell overoppheting? For svak maskin? Tror dette hadde vært de to største sprsm i mitt hodet om det hadde rammet meg. Hmm hvis det var overoppheting burde jeg ikke få en advarsel? Og jeg er 99% sikker på at jeg har nok strøm på PC'en, har en relativt standard strømforsyning som kjører strøm på hovedkortet og hardiskene og cd'romene, og en annen (500W) kun på grafikk kortet. Men det er jo litt rart at jeg begynte å få problemer rett etter at jeg formaterte er det ikke? er det noe jeg kan ha glemt? Jeg har sett gjennom Add Hardware lista, og alt er installert der. Hvis det er overoppheting hvordan kan jeg sjekke det foresten? Lenke til kommentar
Nigma Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hmmm jeg har oppdaget noe nytt, de gangene jeg spillte noe og PC'en kræsja så hadde jeg en video samtale oppe på MSN. I går kveld prøvde jeg å spille uten at jeg hadde en videocall gående og da kræsja den aldri, er det på grunn av MSN? Eller var det helt tilfeldig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå