Gå til innhold

Hvilke spill retferdigjør at jeg kjøper en X360?


LarZen

Anbefalte innlegg

nummer en for meg blir lost odyssey,det er et helt

fantastsk spill. mass effect skal jo og anbefales.

om en liker jrpg og anime er eternal sonata et godt

spill. og som andre folk nevner er GoW god nok grunn

alene for en 360.

 

uff knotete aa surfe paa ps3, men jeg orker rett og slett

ikke flytte meg fra sofan :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nummer en for meg blir lost odyssey,det er et helt

fantastsk spill. mass effect skal jo og anbefales.

om en liker jrpg og anime er eternal sonata et godt

spill. og som andre folk nevner er GoW god nok grunn

alene for en 360.

 

uff knotete aa surfe paa ps3, men jeg orker rett og slett

ikke flytte meg fra sofan :p

eternal sonata var et tåpelig og kjipt spill. En kjerring som løper rundt og lager barnslige lyder.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men når spørsmålet er "hvilke spill retferdigjør at jeg kjøper en X360?", og noen svarer Vampire Rain, så må jeg humre litt. Tror jeg skal finne en lignende tråd for PS 3 og svare Lair.

 

Nuvel, spill jeg føler er verd å kjøpe en 360 for:

 

Halo 3

 

Bør oppleves, om ikke bare for co-op delen. Jeg har spillt Halo og Halo 2, og kan si at historien bryr meg midt i skauen. Gameplayet derimot, sitter som et skudd. Spillet er greit nok å spille alene, men blir så veldig mye bedre om man er 2, da gjerne split-screen, for å få en skikkelig old school følelse.

 

Gears Of War

 

Kan egentlig sammenlignes med Halo 3. Spillet er rimelig platt om man spiller alene, men fytti grisen så fett det blir når man er 2. I dette spillet er heller ikke storyen noe å skryte av, men igjen så er gameplayet der og redder dagen. Et herlig, brutalt spill som må oppleves.

 

Crackdown

 

En superpurk med overmenneskelige evner, som rydder opp i kriminaliteten i en storby. Der har du storyen i dette spillet, og det fungerer. Det er en ubeskrivelig følelse å kunne hoppe fra tak til tak på høye skyskrapere, samtidig som du sprenger skurker til himmels med raketter og granater. Tom for ammo? Plukk opp en forbikjørende bil og kast den på badguysene. Man har ikke like stor frihet som i GTA, men det er fortsatt plenty med rom for å leke seg. Få med deg en venn over Live og skap dobbelt så mye kaos!

 

Ellers er det spill som mange andre har nevnt som definitivt er verd å få med seg. Høsten ser forresten veldig bra ut med tanke på nye lanseringer. Gleder seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...