Gå til innhold

Hvilke spill retferdigjør at jeg kjøper en X360?


LarZen

Anbefalte innlegg

Ja som emne sier så går jeg litt å lurer på å kjøpe meg en X360 (igjen..). Mest er det Fable 2 som jeg bare ikke kan la være å gå glipp av.

 

Men det blir et veldig dyrt spill om jeg kun køper X360 for det spillet. Er det noen andre ekslusive X360 spill som dere kan nevne som kanskje retferdigjør kjøpet?

 

Og ja jeg har en PS3 ifra før og X360 blir kun kjøpt for spill som ikke er til PS3.

 

Takker for evnt feedback :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

Infinite Undiscovery

Huxley

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Alan Wake

Halo Wars

Left 4 Dead

Disse spillene er jo ikke engang ute, og mange av de kommer ikke før et stykke ut i 2009.

Alan Wake f.eks vet man ikke engang når kommer overhodet.

 

 

Ellers er jo faktisk Viva Pinata et veldig bra, og underholdende spill!

Drit in hvordan det ser ut, selve spillet er dritbra! Har det selv.

Lenke til kommentar

Vell vi kan starte fra begynnelsen:

 

Kameo Elements Of Power

Project Dark Zero

Project Gotham Racing 3 & 4

Forza Motorsport 2

Halo 3

Gears Of War

Viva Pinata

Blue Dragon

Lost Odyssey

Infinity Undiscovery

Ace Combat 6

Dead Or Alive 4

Mass Effect

Ninety Nine Nights

Ninja Guiden 2

Rumble Roses XXX

Scene It

Shadowrun

Virtual Fighter 5 *

Vampire Rain

Dead Or Alive: Xtreme 2

Tales Of Vespiria **

 

* finns på PS3 også men bare 360 versjonen som har en live del

** utgitt i Japan og USA, europeisk versjon kommer senere

 

Ser att noen har nevnt Bioshock som 360 eksklusiv. Kommer på PS3 i høst så ikke lengre en 360 only.

 

Har unngått og nevne kommende eksklusiver.

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar

har jo blitt sagt før, men Lost Odessey, fabelaktig JRPG og en av mine favoritter i fra denne sjangeren, fantsatisk spill rett og slett.

 

Fable 2 er nok også en god kandidat.

 

Fallout og Force unleashed kunne jo bli nevnt, men de kommer jo til ps3 også :-)

 

 

edit: nye spillet i tales serien er jo også på vei, Tales of Vesperia eller noe.

 

sist jeg spillte i Tales serien var Tales of Symphonia, og dette var meget underholdende.

 

i følge gamespot er det nye Tales spillet også det beste i serien.

 

de har vel heller ikke noe med hverandre å gjøre, mye som Final Fantasy serien, så trenger ikke å ha spillt tidligere titler.

Endret av arlion
Lenke til kommentar

Har vel kanskje ikke mest med emne å gjøre, men Xbox Live er jo mye, mye bedre enn Playstation Network!!!

 

Bare det forteller deg at du må ha en 360. Dersom du skal online da, vel og merke.. :thumbup:

 

Det er EN god grunn for å skaffe seg Xbox 360, men det finnes jo masse spill der ute også, noe for enhver spør du meg!

Endret av veggis73
Lenke til kommentar
Takker folkens! Gears of War er jo ikke dumt...Left4dead kommer ikke til PS3 enda om i det hele tatt sies det...og det ser helt konge ut.

 

Må nok gå i tenke boksen litt...pluss at dama kommer til å tro jeg er gal ere om jeg kjøper... :p

Du må da velge Xbox 360 foran dama. I enkelte tilfeller er kanskje en kombinasjon mulig...

Lenke til kommentar
Så kommer det selvsagt ann på hva slags spill du liker. Om det er spill ala Fable 2 du liker så er det vel ikke akkurat i den sjangeren man finner de xbox 360 eksklusive spillene.

 

Nå er jo Fable 2 et rpg spill, noe det finnes flere eksklusiver av. Kan nevne Lost Odyssey (pluss oppfølgere), Blue Dragon (pluss oppfølgere) Infinite Undiscovery, Tales of Vesperia, samt kommende spill som Cry On og Star Ocean: The Last Hope. I tillegg er The Last Remnant tidseksklusiv.

 

Så er jo neste Final Fantsy spillet ikke lenger PS3 eksklusivt. Så hvis man liker rpg er vel 360 det beste valget (med unntak av PC kanskje).

Lenke til kommentar
Er jo egentlig ett godt poeng som kommer frem her. Som jeg ser det har ikke xboxen noen eksklusive 'must have' spill. xboxen ligger og trekker støv her i heimen og. Det må være lov å kalle en spade for en spade uten å bli angrepet av ymse ubegrunnede påstander for det. For å være ærlig håper jeg på friskere spillsatsing fra MS, for som det ser ut nå, lider xboxen en sakte død.

 

Gears of War 2 og Fable 2 er ikke eksklusive must haves? Your loss pal. Savner heller flere slike på PS3, jeg har til gode å bruke mer enn femten timer totalt på den maskinen siden jeg kjøpte den på launch. Xbox360 er bedre dekket på onlineservice og har flere titler som tiltaler meg.

 

Til dere andre: Toeblast er tydeligvis ikke lei av konsollkrigen ennå. Ikke noe å bry seg om.

Lenke til kommentar
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

Infinite Undiscovery

Huxley

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Alan Wake

Halo Wars

Left 4 Dead

Disse spillene er jo ikke engang ute, og mange av de kommer ikke før et stykke ut i 2009.

Alan Wake f.eks vet man ikke engang når kommer overhodet.

 

 

Ellers er jo faktisk Viva Pinata et veldig bra, og underholdende spill!

Drit in hvordan det ser ut, selve spillet er dritbra! Har det selv.

Ja, viva pinata er drit gøy. En venn av meg og jeg viste ikke hva vi ga oss ut på da vi begynte på det. Vi ble sittende i den hagen i et par måneder.

Lenke til kommentar

Er ikke Braid på vei til PSN da? Mulig jeg tar feil..

 

Uansett, det trådstarter må vurdere er om han kommer til å bruke 360en sin hvis han kjøper den. Jeg hadde aldri kjøpt PS3 hvis jeg hadde visst at jeg kom til å bruke den så lite. Rett og slett et bomkjøp, jeg beholder den inntil videre i håpet om at det skal komme eksklusiver som tiltaler meg. Multiplattformere kjøper jeg alltid til 360 pga. achievements og MP med venner.

 

Så hvis TS er dritfornøyd med sin PS3 og ikke tror han vil få brukt en eventuell 360 vil jeg anbefale ham å ikke kjøpe. Det er sure penger dersom han ikke får utbytte av den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...