iGabby Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har fått mange rebuser og spørsmål osv osv som jeg trenger hjelp til.. Oppgave 1 Hvilken byer er dette?(bokstaver hulter til bulter) ooykt ifosa illemaser kisen storvahn overajas pilona vaskom dansesn aaalgm becanarr Oppgave 2 Hvem er dette? 1. Jeg kommer ikke fra Europa, og la opp som aktiv for et par år siden.Jeg hadde blendende teknikk på en litt morsom måte, mitt store mål var å underholde min entusiastiske manager og det fanatiske hjemmepublikummet. Jeg kom ofte ikledd dresser bare en hallik verdig.Jeg ble kjøpt inn fra en italiensk klubb, for en sum som den gangen var meget høy. 2. Jeg er europeer, har spillt i store klubber i land som Italia, Frankrike og Italia. Hadde ett opphold i en mindre engelsk klubb når karrieren nærmet seg slutten.Avsluttet karrieren i en pengesterk klubb som ikke ligger i Europa, er ikke lenger aktiv som dere sikkert forstår. 3. Jeg er en europeisk spiller, har vært innom en toppklubb i PL, der jeg scoret et veldig viktig mål som avgjorde serien. Jeg har også vært med i en rap-gruppe Oppgave 3. 3.tallet i 5 gangen + Initialene til en stormakt(land) = (dyr) guttenavn + se og hør er et....? = (avis) ikke skeiv + korteste preposisjon + husholdningsartikkel = (drikke) Takk for hjelp Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dersom du har fått oppgaver fra skolen er det vel meningen at du skal løse dem, ikke vi? Dessuten, hvilken skole er det som gir sånne oppgaver? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg går faktisk på vidergående.. og det er bare noen tullleoppgaver i begynnnelsen av et lite testhefte vi som er fotballfan fikk.. Læreren vår er intens fotballtilhenger,, så greit å løse de. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hmm.. 3. oppgave, spørsmål: Dag-bladet Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hærregud for noen oppgaver! Jeg hadde bedt om hjelp fra andre i klassa. Om de ikke vet det, så hadde jeg sagt i fra til læreren.. Dette synes jeg nesten blir for dumt.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Har fått mange rebuser og spørsmål osv osv som jeg trenger hjelp til.. Oppgave 1 Hvilken byer er dette?(bokstaver hulter til bulter) ooykt - tokyo ifosa - sofia illemaser - marseille kisen - skien storvahn overajas pilona - napoli vaskom - moskva dansesn - sandnes aaalgm - malaga becanarr ikke skeiv + korteste preposisjon + husholdningsartikkel = rett i koppen Denne er litt tynn, men: 3.tallet i 5 gangen + Initialene til en stormakt(land) = (dyr) Ti (0,5,10) - GER (Som i germany) = Tiger Endret 7. september 2008 av Ekko Lenke til kommentar
H80 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 De tre som mangler kan jo være Torshavn, Sarajevo og Canberra. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg går faktisk på vidergående.. og det er bare noen tullleoppgaver i begynnnelsen av et lite testhefte vi som er fotballfan fikk.. Læreren vår er intens fotballtilhenger,, så greit å løse de. Haha, så jævlig patetisk du er! Hilsen Eivind17 (du er Gabby eller?) =) Endret 7. september 2008 av EivindS_ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fotballnerde-spørsmål på skolen? Da hadde jeg faen meg nekta plent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå