Fotofashion Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Stylig: Yvonne F Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ja, den "doll'n" ble da fin RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 takker så maget , Du skal ivei på treff i morgen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ja, sykler innom en tur tenker jeg... (Har to bilder å ta ut på det Analoge, det er blitt fyrt av neon uten kontroll :!: ) RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 pålagt overti, så jeg blir hjemme.. nr 2 av 3.. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hva med litt tammere farger? (mindre saturation) Bildet virker litt skarpt for motivet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Selv om jeg har litt problemer med å forholde meg til standardportretter, synes jeg godt det kan fungere med noen som er litt "over the top". Ganske fikst og fint dette DeViSoR. Sjangeren som sådan vet jeg jo du behersker. Edit: Så nå at du hadde lagt ut flere bilder. Jeg synes det første fungerer absolutt best. Endret 7. september 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 og siste bildet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 nr 1, ikke det beste synes jeg, men det har mange bra ting med seg; døde øyne uten catchlight passer bra, posituren er veldig dokkete. ble litt svart for min del med den bakgrunnen, så derfor liker jeg definitvt nr 2 best! og den er bra! kjempe stilig =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Jeg er enig med cruel, og jeg synes det første viser at du begynner å få gode ideer. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 alle bildene er tatt ute. Var meningen å få med seg himmel fargene fra solnedgangen. Men jeg var rett og slett for treig å få rigget opp stolpen som skulle holde tauet hennes. Satse på å få gjort dette på nytt, i en annen setting . Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Gode bilder, får stemning av dette. Det siste bildet virker litt uklart, spesielt på venstre side av hodet. Også virker det som hun har veldig hårete armer, virker nesten som om bamsen har ladet opp hårene hennes med statisk elektrisitet. Dette tar bort litt av dukkefølelsen. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 du har helt rett.. baklyset pluss kulde fikk henne til å få ståpels.. har irritert meg i ettertid at jeg ikke tenkte på at kulde er et problem. Lærer for hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå