FaderKubik Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) jeg har fått meg en suzuki rmx.. Der er to plasser å fylle på.. på ene lokket (Svart) ståre d bare water, og så er det ett låkk på radiatorn også.. ? Det skal da virkelig ikke være bare vann, må da være kjølevæske som skal være på ?? Ser faktisk ut til at d er bare vann på den :S? fredrik Endret 6. september 2008 av FaderKubik Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Sørg for at det er KJØLEVÆSKE som er på nå når det begynner å bli kaldt i været! Finner 1L ferdig utblandet hos Shell for 50,- Er det bare vann så vil det fryse når det blir kaldt i været og motorblokka blir ødelagt. Burde vel heller stått "coolant" istedenfor "water", gjør ihvertfall det på scooter'n min Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Sørg for at det er KJØLEVÆSKE som er på nå når det begynner å bli kaldt i været! Finner 1L ferdig utblandet hos Shell for 50,- Er det bare vann så vil det fryse når det blir kaldt i været og motorblokka blir ødelagt. Burde vel heller stått "coolant" istedenfor "water", gjør ihvertfall det på scooter'n min Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du får omtrent 1l ned i systemet. Fyll til raddisen er full og start mopeden og la den gå på tomgang mens du etterfyller. Greit å fylle opp ekspansjonstanken også. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Pass på at du IKKE overskrider max-streken da, for da renner det over om når det blir varmt! Går ca. 1L vanligvis ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå