Fotofashion Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ikke noe tittel, men en beskrivelse. Styling: Yvonne F Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Stilig, men hva med svart hvit? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 prøvde.. men likte den best i farger denne gangen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Garantert best i farger. Trad, men godt gjennomført. Vignetteringen kommer jeg nok til å måtte tenke litt mer på, men i utgangspunktet ser det riktig ut. Fokusen blir i alle fall ført der du vil ha den. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Garantert best i farger. Trad, men godt gjennomført. Vignetteringen kommer jeg nok til å måtte tenke litt mer på, men i utgangspunktet ser det riktig ut. Fokusen blir i alle fall ført der du vil ha den. Jeg fikk en Oliver Twist feeling fra en modellen, derfor jeg hintet til en S/H versjon.. han ser ut som en av gutta som venter på å skulle knabbe veska de å springe... (I skuespillet/filmen Oliver Twist...) Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er veldig lite av interesse i venstre delen av bildet, så jeg synes du kunne fjernet endel av det for at ikke blikket skal ledes bort fra modellen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 En så hvit skjorte fantes ikke i London på Oliver Twist tid Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 En så hvit skjorte fantes ikke i London på Oliver Twist tid Damnit .. jeg skulle sett at det var en Seinfeld puffy shirt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå