Gå til innhold

Kameraavstand i FIFA?

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

FIFA 07 og 08 til PC + 05 til GC hadde en mer avansert kamerafunksjon til å få et nærmere bilde... spiller Fifa 08 på ps3 nå og alt er jo knøttelite! Hvordan får jeg et nærmere bilde, stille inn avstand osv som på PC?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FIFA 07 og 08 til PC + 05 til GC hadde en mer avansert kamerafunksjon til å få et nærmere bilde... spiller Fifa 08 på ps3 nå og alt er jo knøttelite! Hvordan får jeg et nærmere bilde, stille inn avstand osv som på PC?

Regner med du spiller på en vanlig/"gammeldags" TV? Jeg har prøvd begge deler, og bruker Tele-kameraet. På en flatskjerm (42") er dette perfekt, men på en vanlig 29" eller 32" blir det ALT for langt unna, og det er bedre å bruke Dynamic-kameraet, selv om dette nesten blir for nærme.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

Samme hvilket PS3-relatert problem jeg kommer opp med er det alltid noe med TV-en! Haha... men prøvde på en stor TV også, synes ikke det var myebedre... så PS3-versjonen mangler kamerafunksjonen til PC?:S der gikk det fint å stille inn både høyde og zoom...

Lenke til kommentar

Denne kamerafunksjonen (eller mangel på kamerafunksjon) har vært savnet på de siste to-tre FIFA-utgavene. Dette har irritert meg også. Jeg savner de eldre FIFA-utgavene der man kunne justere høyde samt zoome inn og ut (alt etter man hadde valgt en kameravinkel). På den måten kunne man velge Tele og zoome inn hvis man hadde en liten TV. Helt uforståelig at de har gått bort ifra dette.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

Ja, alltid noe som forrundrer meg over FIFa-spillene... men overall er det et meget bra spill! Jeg stilte inn på dynamic nå, og dette ble vesentlig bedre.

Takk for svarene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...