cruelphotography Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Utfordringer og følelse av egen progresjon er spennende / inspirernde =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Til slutt har man bare seg selv å konkurrere med. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Da er jeg fucked... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Da er jeg fucked... F.U.B.A.R. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 ..what? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fucked up beyond any repair. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Neida, kun i dvale til noen utfordrer meg Lenke til kommentar
jokabele Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Fucked up beyond any repair. Eller noe som likner. Det er utrolig hva man finner på Wikipedia. :!: Tilbake til topic: Lys her også. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 HCB, David Douglas Duncan, Horst Faas, Cornel Capa, Robert Capa, Stanley Greene og en del andre. Spesielt et bilde av Faas, fra Vietnam er utrolig fantastisk. Helikopteret har nettopp styrtet, piloten kaster seg etter dekning. Det handler om å fange øyeblikk, og bedre kunne ikke det øyeblikket vært fanget.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Få se det spesifikke bildet, Simon? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det er litt vanskelig, så det på en utstilling med nevnte Faas. Og jeg aner ikke hva jeg skal søke etter om det skulle gjøres slik. Hadde jeg ant hvor jeg kunne finne det på intarwebs hadde jeg linket. Synd, det er et ekstremt rått bilde. Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg vil bli berømt, ellers vil jeg forøvrig bli så flink at jeg kan tjene mye penger på fotografi. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da bør du komme deg inn i Magnum, for de tjener nesten ikke penger. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det er litt vanskelig, så det på en utstilling med nevnte Faas. Og jeg aner ikke hva jeg skal søke etter om det skulle gjøres slik. Hadde jeg ant hvor jeg kunne finne det på intarwebs hadde jeg linket. Tror ikke det er blant disse, men her er det mye bra: http://www.stern.de/unterhaltung/fotografie/574158.html Finner du det blant disse? http://images.google.no/images?um=1&hl...8k+etter+bilder Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ikke akkurat nå, nei, og jeg sitter og shopper en del bilder, men kan se senere. Det var i alle fall et konge bilde. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Det som inspirerer meg er at jeg spør meg selv, hvordan kan jeg ta ett best mulig bilde av denne situasjonen her? Altså å gjøre det beste ut av en kansje elendig situasjon. Lysten på å bli god er også en inspirasjon i seg selv, der du presser deg selv. Endret 13. september 2008 av riffe Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det som inspirerer meg er det jeg ser, lys, mennesker rundt meg, og andre fotografer. Det å mestre en spesiell teknikk eller få et bilde som jeg er fornøyd med er en deilig følelse. Det som driver meg videre er at jeg hele tiden utvikler meg som fotograf. Det vil aldri være slutt på utfordringer. Lenke til kommentar
akle Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Spesielt et bilde av Faas, fra Vietnam er utrolig fantastisk. Helikopteret har nettopp styrtet, piloten kaster seg etter dekning. Det handler om å fange øyeblikk, og bedre kunne ikke det øyeblikket vært fanget.. Dette ? Får endel motivasjon og inspirasjon av og se på andres bilder. Bare må ut og prøve! Men også det å være oppslukt av oppgaven og ikke tenke på noe annet... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Neppe. Det er et bilde av en fallskjermsoldat som blir reddet av et helikopter, som neppe har styrtet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå