Gå til innhold

På leting etter nye spill, billspill

Anbefalte innlegg

Need for Speed: Porsche Unleashed er gammelt, men etter min mening det beste i Need for Speed-franchisen. NFSPU har et simulatorpreg over seg med hva som var den gang banebrytende fysikk, så det vil være en utfordring å lære og kjøre de ulike bilene. Når man spiller såkalt Evolution begynner du med de aller første Porschene på 1950-tallet og får spille igjennom de forskjellige eraene med stort antall biler man kan kjøpe og oppgradere. Kan være verdt å titte på dersom man ikke absolutt skal ha den nyeste shader-grafikken. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Live for speed funket rimelig dårlig, bruker da x-box controll til å spille med og det var ikke noe deathzone på analog sticken så den svinger av seg selv ganske lett, jeg ville gjerne ha gass på den nederste knappen bak og clutch på den venstre siden det er sånn knapp som jo mer du trykker inn jo mer gass på en måte, men da var det sånn at venstreknapp var fra 0-50% gass og høyre var 50-100% gass :S

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har lasta ned m3 challenge nå som vistnok skal være realistisk, men svinginga er jo helt fucked, jeg gir full gass i førstegir og bilen spinner knapt, mulig jeg ikke får sleng på bilen fordi jeg glemte å skru av stabilitetsprogrammet, men synes svinginga virka unaturlig dårlig, klarer jo knapt en skarp sving i 60 jo :s

Lenke til kommentar
Live for speed funket rimelig dårlig, bruker da x-box controll til å spille med og det var ikke noe deathzone på analog sticken så den svinger av seg selv ganske lett, jeg ville gjerne ha gass på den nederste knappen bak og clutch på den venstre siden det er sånn knapp som jo mer du trykker inn jo mer gass på en måte, men da var det sånn at venstreknapp var fra 0-50% gass og høyre var 50-100% gass :S

Brukerfeil, brukerfeil og brukerfeil. Les litt på lfsforum.net angående det å kjøre med håndkontroll så får du nok noen tips.

Anbefalt til Live for Speed er selvsakt rett og pedaler.

Lenke til kommentar

Brukerfeil, brukerfeil og brukerfeil. Les litt på lfsforum.net angående det å kjøre med håndkontroll så får du nok noen tips.

Anbefalt til Live for Speed er selvsakt rett og pedaler.

Enig med han over her..

Xbox kontroller funker perfekt, og det er mange som bruker det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har kjørt en del bilsim. Når det gjelder realisme så er nokk simbin sine spill de beste

som gtr legent .gtr. gtr2. Og GTR Evolution som er den siste utgaven. Når det virkelig begynner å bli morro er å kjøre online, er noe helt annet en å kjøre arkade.

Har kjørt to sessonger gtr2 i en online liga. Neste sessong begynner 04.01.09 med

GTR Evolution . Vis det er noen som vil kjøre litt seriøs bil sim sjekk denne linken. Vi trenger flere medlmer.

www.rasingleague24.com

Endret av kwillu
Lenke til kommentar
Ikke helt enig at simbin sine spill er mest realistisk.

Gå Live for Speed for mest realisme.

Simbin sine spill mangler en god dekkfysikk for at det skal rekke opp til LFS, for hva er vell fysikken god for når de ikke klarer å simulere kontakten mellom bil og underlag?

Live for Speed er et meget bra bil sim, eneste minus er at bilene og banene ikke finnes i virkeligheten. Grunnen er vel at dem ikke har lisens.

Gtr Evilution har helt annen dekk fysikk en gtr og gtr2.

Lenke til kommentar
Ikke helt enig at simbin sine spill er mest realistisk.

Gå Live for Speed for mest realisme.

Simbin sine spill mangler en god dekkfysikk for at det skal rekke opp til LFS, for hva er vell fysikken god for når de ikke klarer å simulere kontakten mellom bil og underlag?

Live for Speed er et meget bra bil sim, eneste minus er at bilene og banene ikke finnes i virkeligheten. Grunnen er vel at dem ikke har lisens.

Gtr Evilution har helt annen dekk fysikk en gtr og gtr2.

Joda, men biler og baner har da ingenting å si når man snakker om en racingsim har det vell?

Det handler jo om følelsen av å kjøre en ordentlig bil, og da syns jeg LFS er forran simbin på flere områder.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Kunne av en merkelig grunn ikke starte eget emne, så derfor spør jeg her i stedet.

Vet noen om en bilsimulator som gir deg sjanse til å øve på giring, clutching osv?

Eller et godt gjennomført bilsimulator der du kan kjøre og må holde trafikkreglene?

Om du har f.eks G25, så er LFS ett bra spill til å øve på giring å clutching. ikke 100% realistisk, men jeg kvalte bilen en del første gang jeg spilte det med g25 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...