henkeZ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Tatt med 1D mk.III og EF 70-200/2.8L IS. 1/2500s, @140mm, f/4. Takk for kommentarer! Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Ingen som har noen kommentarer? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Bildet er godt fanget, men positurene er unormale. Er heller ikke så godt å se hva som har skjedd, har han fått ballen i trynet? Cropen er veldig tett og spilleren til høyre har mista en arm. Hvorfor bruker du forresten f/4? Jeg liker best sportsbilder der motivet er godt skilt ut fra bakgrunnen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Bra fanget som sagt over. Har ikke så mye kommentere på dette bortsett fra utsnittet. Når det allerede er så tett som det er, kunne du kanskje vurdert å beskjære enda litt til på høyresiden for å unngå armstumpen. De andre tingene som er nevnt plager ikke meg nevneverdig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 hehe, har ikke nok kunnskaper om foto generellt til å kunne komme med noe konstruktiv kritik. Men gud for et kult bilde, haha, nydelig ansiktsutrykk på han der. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hey. Harrmet helt til venstre, en jeg gikk på skolen med^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Personlig syns jeg at slike bilder hører hjemme i avisen, som dokumentasjon. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Personlig syns jeg at slike bilder hører hjemme i avisen, som dokumentasjon. Helt enig.... Bilde er helt sikkert bra kvalitetsmessig, men er vel strengtatt mer interresant i sportsavdelingen til Sunnmørsposten Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Det er klart at det er et avisbilde. Det er jo slike bilder Djupviken tar. Og her har han truffet midt på spikeren. Det er et herlig uttrykk skapt av en heldig frysing av tiden. Det utrolige ansiktsuttrykket til han som har fått ballen i fleisen er ubetalelig, og jeg kan ikke se at det skulle være noe grunnlag for kritikk her. Det er blant de mest uttrykksfulle sportsbildene jeg har sett her. Det er sjelden jeg kommenterer slike, men på et tidspunkt må jeg jo Djupviken en kommentar også. Jeg har sikkert gitt ham en kommentar før, men her er en ny. Og jeg synes du er flink til å løse de utfordringene du har valgt å ta på deg. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Personlig syns jeg at slike bilder hører hjemme i avisen, som dokumentasjon. Helt enig.... Bilde er helt sikkert bra kvalitetsmessig, men er vel strengtatt mer interresant i sportsavdelingen til Sunnmørsposten Og jeg antar at Djupviken har sendt det dit også. Glimrende avisbilde, som PMnormal sier er det akkurat dét det er, og kritikk må gis deretter. Ingen grunn til å kritisere at folk tar gode avisbilder - de må kunne vurderes her de også :-) Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Tusen takk for kommentarer! Setter stor pris på slike! Endret 12. september 2008 av Djupviken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå