Gå til innhold

BK: Hødd-VIF, Ansiktsuttrykk

henkeZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er klart at det er et avisbilde. Det er jo slike bilder Djupviken tar. Og her har han truffet midt på spikeren. Det er et herlig uttrykk skapt av en heldig frysing av tiden. Det utrolige ansiktsuttrykket til han som har fått ballen i fleisen er ubetalelig, og jeg kan ikke se at det skulle være noe grunnlag for kritikk her. Det er blant de mest uttrykksfulle sportsbildene jeg har sett her. Det er sjelden jeg kommenterer slike, men på et tidspunkt må jeg jo Djupviken en kommentar også. Jeg har sikkert gitt ham en kommentar før, men her er en ny. Og jeg synes du er flink til å løse de utfordringene du har valgt å ta på deg.

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg at slike bilder hører hjemme i avisen, som dokumentasjon.

Helt enig.... Bilde er helt sikkert bra kvalitetsmessig, men er vel strengtatt mer interresant i sportsavdelingen til Sunnmørsposten ;)

Og jeg antar at Djupviken har sendt det dit også. Glimrende avisbilde, som PMnormal sier er det akkurat dét det er, og kritikk må gis deretter. Ingen grunn til å kritisere at folk tar gode avisbilder - de må kunne vurderes her de også :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...