brannmannsam Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Bruks-omerådet vil hovedsaklig være skole relatert, så hadde helst sett for meg en liten og lett pc(12" eller noe i den duren). Vil ikke ha noen av de nye mini-pcene, asus eee å den gjengen. Kom med forslag.. Takker for svar Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Bruks-omerådet vil hovedsaklig være skole relatert, så hadde helst sett for meg en liten og lett pc(12" eller noe i den duren). Vil ikke ha noen av de nye mini-pcene, asus eee å den gjengen. Kom med forslag.. Takker for svar Noe sånt som dette? haha...denne er MINIMAL, men det er vel alle EEE Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Ja.. nå skrev jeg vel nettopp at jeg ikke har tenkt meg noen av de nye knøtt pcene. Så noen flere forslag utenom dem hadde vært fint. Som sagt kommer til å bruke den mest til skolearbeid. Dette inkluderer word, powerpoint, excel, c++ programering å noe Autocad. Har sett litt på dell sin xps m1330, men synes den virker en smule dyr til mitt bruk. Noen som kan argumentere for/mot den? takker for svar. Endret 7. september 2008 av brannmannsam Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja.. nå skrev jeg vel nettopp at jeg ikke har tenkt meg noen av de nye knøtt pcene. Så noen flere forslag utenom dem hadde vært fint. Som sagt kommer til å bruke den mest til skolearbeid. Dette inkluderer word, powerpoint, excel, c++ programering å noe Autocad. Har sett litt på dell sin xps m1330, men synes den virker en smule dyr til mitt bruk. Noen som kan argumentere for/mot den? takker for svar. XPS? Er ikke det spillmaskin? Men uansett: Du skrev EEE så det var den jeg fant til deg... Lenke til kommentar
erlendfs5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Hveem av disse 2 burde jeg kjøpe: acer aspire 6920g her er linken: :http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=95516 eller: Acer Aspire 7720G fant ikke no bra link bare søk på google! Please svar allesammen! Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Hveem av disse 2 burde jeg kjøpe: acer aspire 6920g her er linken: :http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=95516 eller: Acer Aspire 7720G fant ikke no bra link bare søk på google! Please svar allesammen! START DIN EGEN TRÅD! Men jeg ville kjøpt den første, bedre skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå