Gå til innhold

BK: Tjorven

Eltviken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Då er tjorven på plass;)

EDIT: Oppdatert

Stilig, noe skarpt kanskje... Har du versjon med farger?

Ja det har eg ja lurte litt sjøl om det vart skarpt

men men

laster opp også en med fargene-

Då er tjorven på plass;)

EDIT: Oppdatert

Stilig, noe skarpt kanskje... Har du versjon med farger?

Ja det har eg ja lurte litt sjøl om det vart skarpt

men men

laster opp også en med fargene-

post-144449-1220808388_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Tja.. føler ikke det er så mye å si om denne typen bilder. Det er en katt. Det gir mæ ingen spesielle tanker eller følelser :/ Ikke meningen å høres tverr ut.

Det går fint, det jeg lurte på var om noen synst noe om fargene og konstraster og slikt.

Det er enn katt ja:)

Lenke til kommentar

Syns det i farger er 'bare ett bilde av en katt'..

men det du la ut originalt syns jeg har noe med seg.. men synes ikke det er helt på plass enda?

får intrykk av at her er noe å hente hvis du enten drar mindre i spakene (det er litt for skarpa, og litt for mye kontraster)

eller at du går andre veien og prøver å lage noe kunstnerisk med det..

Blikket til katten, posituren og egentlig den tekniske kvaliteten på bilde synes jeg gir et godt utgangspunkt for å leke litt videre med filter og innstillinger

men.. originalbilde har ikke nok 'wow' over seg til å funke for andre enn kattens nære omgangskrets

Lenke til kommentar

Synes det er litt rart hvordan folk kan "angripe" bildene en har lagt ut, hvis folk ikke synes det gir noe, så kan de bare la vær å kommentere, men for dere andre som vil si noe om det, så fortell hvordan en kunne tatt det samme bilde men gjort det ennå bedre. Er ikke det denne BK-tråden er til?

Jeg er glad for at noen velger å sette inn noe de selv synes er bra, og at alt ikke MÅ være slike kreative bilder som dere proffe tar.

Hvis det eneste dere har å si er "dette gav meg ingen ting" så kan dere like gjerne kutte ut kommentaren, den har ikke noe for seg.

Synes bilde var ett søtt kattebilde jeg, men litt for mye kontrast muligens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...