Eltviken Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Bildet tatt med ett hp m357 kompakt og med velbon sherpa stativ. Redigert i photoshop element. Hva er dårlig og bra med dette bildet? Takk Endret 7. september 2008 av riffe Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva er dårlig og bra med dette bildet? Det virker ganske tomt egentlig Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg føler jeg ser rett igjennom bildet... 0 o Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er det et bilde av keiserens usynlige klær eller ? Du burde i det minste laste ned et bilde her,hvis du vil ha kritikk på det Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 opsy... Står att jeg ikke har lagt inn noe bilde når jeg laster det opp bildet er på 2 mb nøyaktig. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 opsy...Står att jeg ikke har lagt inn noe bilde når jeg laster det opp bildet er på 2 mb nøyaktig. Da må du gjøre det _litt_ mindre... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har du ikke noen program for og redusere pixel er PIXresizer et fint og gratis program. http://www.download.com/PIXresizer/3000-12...4-10607499.html Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) *slett* Endret 7. september 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Då er tjorven på plass;) EDIT: Oppdatert Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Då er tjorven på plass;) EDIT: Oppdatert Stilig, noe skarpt kanskje... Har du versjon med farger? Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Då er tjorven på plass;) EDIT: Oppdatert Stilig, noe skarpt kanskje... Har du versjon med farger? Ja det har eg ja lurte litt sjøl om det vart skarpt men men laster opp også en med fargene- Då er tjorven på plass;) EDIT: Oppdatert Stilig, noe skarpt kanskje... Har du versjon med farger? Ja det har eg ja lurte litt sjøl om det vart skarpt men men laster opp også en med fargene- Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Noen som har noe konstruktivt å si? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Tja.. føler ikke det er så mye å si om denne typen bilder. Det er en katt. Det gir meg ingen spesielle tanker eller følelser :/ Ikke meningen å høres tverr ut. Endret 8. september 2008 av Beges Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Tja.. føler ikke det er så mye å si om denne typen bilder. Det er en katt. Det gir mæ ingen spesielle tanker eller følelser :/ Ikke meningen å høres tverr ut. Det går fint, det jeg lurte på var om noen synst noe om fargene og konstraster og slikt. Det er enn katt ja:) Lenke til kommentar
aok Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Syns det i farger er 'bare ett bilde av en katt'.. men det du la ut originalt syns jeg har noe med seg.. men synes ikke det er helt på plass enda? får intrykk av at her er noe å hente hvis du enten drar mindre i spakene (det er litt for skarpa, og litt for mye kontraster) eller at du går andre veien og prøver å lage noe kunstnerisk med det.. Blikket til katten, posituren og egentlig den tekniske kvaliteten på bilde synes jeg gir et godt utgangspunkt for å leke litt videre med filter og innstillinger men.. originalbilde har ikke nok 'wow' over seg til å funke for andre enn kattens nære omgangskrets Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Synes det er litt rart hvordan folk kan "angripe" bildene en har lagt ut, hvis folk ikke synes det gir noe, så kan de bare la vær å kommentere, men for dere andre som vil si noe om det, så fortell hvordan en kunne tatt det samme bilde men gjort det ennå bedre. Er ikke det denne BK-tråden er til? Jeg er glad for at noen velger å sette inn noe de selv synes er bra, og at alt ikke MÅ være slike kreative bilder som dere proffe tar. Hvis det eneste dere har å si er "dette gav meg ingen ting" så kan dere like gjerne kutte ut kommentaren, den har ikke noe for seg. Synes bilde var ett søtt kattebilde jeg, men litt for mye kontrast muligens. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Slenger meg på den med litt mindre kontrast, og litt mindre skarphet S/H-bildet altså,det var det beste av de to. Gaussian Blur og Opacity er jo morro å leke seg med i photoshop, kanskje det kunne gjort noe med bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå