Barry White Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hei! På grunn av min iherdige databruk hender det at jeg får vondt i ryggen etter ca 6 timer foran skjermen. Derfor har jeg lyst på ny kontorstol. Trenger en med god ryggstøtte og helst armlene. forslag? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 posten stenges. denne kan taes i SO2.. klarte ikke dy meg.. sorry.. jeg er IKKE moderator, posten er IKKE stengt Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 SO2 hva er det? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg har "Stefan" fra IKEA. Helt grei stol. Rimelig stor, myk, og med høye armlener i tastaturhøyde. Mye stol for pengene, synes jeg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 har en fra loppis 15kr høy rygg og egentlig ganske digg Lenke til kommentar
xthal Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 denne kan jo være noe å tenke på, har den selv Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 http://www.ikea.se/product_presentation/sh...II&id=2047,2126 tror det er denne jeg har, bare at jeg kjøpte med armlener også. Som sagt, den er "stor" - iaffal rimelig stor sitteplate. Lite friksjon i snurringen også. NB: Dette er ingen Åssen stol har du"-tråd.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg sitter i en god sofa med bord på riktig høyde . Hullete og jævlig Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 posten stenges. denne kan taes i SO2..klarte ikke dy meg.. sorry.. jeg er IKKE moderator, posten er IKKE stengt Og hva er du for en wanna-be har-mye-å-si-mann ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 posten stenges. denne kan taes i SO2..klarte ikke dy meg.. sorry.. jeg er IKKE moderator, posten er IKKE stengt Og hva er du for en wanna-be har-mye-å-si-mann ? Espen F er bare forbanna på meg og de andre moderatorene. Han har mottatt advarsel om uhøflig oppførsel, så vi får håpe for hans del at han skjerper seg. For øvrig er dette verdens beste PC-stol: Denne, samt et tilhørende lite bord som festes på armlenet - det er bare KONGE! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Det er ikke den jeg helt har men dette er den nye modellen av den jeg har. Eneste forskjellen er at jeg ikke har den nakkestøtten men har en ryggpute nederst isteden. Jeg har den i turkis grønn som han er Beste stolen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 posten stenges. denne kan taes i SO2..klarte ikke dy meg.. sorry.. jeg er IKKE moderator, posten er IKKE stengt :thumbs up: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 For øvrig er dette verdens beste PC-stol: Denne, samt et tilhørende lite bord som festes på armlenet - det er bare KONGE! Hum, blir ikke et litt lavt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 For øvrig er dette verdens beste PC-stol: Denne, samt et tilhørende lite bord som festes på armlenet - det er bare KONGE! Ingen ting her å se... Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 For øvrig er dette verdens beste PC-stol:(Bilde ikke quotet) Denne, samt et tilhørende lite bord som festes på armlenet - det er bare KONGE! Ingen ting her å se... Neh - Ekornes hadde ikke bilde av stol + bord. Her er for øvrig bordet avblidet: Kan monteres på begge sider, og Everglide Giganta passer perfekt. Stolen blir faktisk ikke for lav, ettersom nakkestøtten sørger for at hodet har en behagelig vinkel i forhold til skjermene. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 takk for mange gode forslag! Noen som har et litt billiger alternativ? Kanskje det ikke finnes men jeg spør likevel. Lommeboka blir litt skrant etter at jeg skal kjøpe meg ny pc snart nå Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 drit i stol da da har du en grunn til å forlate pcen i et par timer sånn at morkone ikke tror du har død der inne Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 en interessant tanke, men den er laaaaaaangt unna Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 takk for mange gode forslag! Noen som har et litt billiger alternativ? Kanskje det ikke finnes men jeg spør likevel. Lommeboka blir litt skrant etter at jeg skal kjøpe meg ny pc snart nå Mitt forslag. Blir vel ca 500,- med armlener. Er det for mye? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 jo, men siden jeg er 1.90 m, tror du ikke det blir litt lite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå