nikey Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 noen her som vet hvor jeg i noe slik billig med bra kvalitet? i løpet av 3 mnd så har noen ramponert bilen min, 2 innbrudds forsøk. Er så sykt lei av det nå. Denne gangen fikk de med seg H/K AVR8500 forsterkeren min, Infocus prosjektoren og Apple ipoden! laptopen, pcene (4 stk) ps2, gc, xbox og alt aent lå ferdig pakket då jeg overrasket dem slik dem stakk av!"¤"#P%O#¤&("¤=( Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hva med å la være å ha slike ting liggende i bilen når den ikke er under oppsyn... Lenke til kommentar
nikey Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 ah, glemte å si at innbrudds forsøka ble gjort på selve huset ;( Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Åja - da stiller det seg litt annerledes - tolket det dithen at du ville holde bilen under oppsyn jeg... Hvis disse tyvene ikke er tatt har du i utgangspunktet et problem i og med at de VET at du har en del lett omsettelige ting hjemme hos deg. Et alarmsystem fra Falken eller noe hadde kanskje vært noe å tenke på - koster vel 3-4000 men kan vise seg å være en god investering. Dette hjelper dog lite hvis du bor i et hus ute på ødemarken. Har dessverre ikke noe kameratips å komme med. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Søster firma til quad har en del kamera overvåkningsutstyr! www.avmedia.no Lenke til kommentar
muffe Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Installér alarm! Og bruk en skikkelig høy sirene. Gjerne 2-3 stk. innendørs og 1-2 stk. utenødrs. Å være tilkoplet falken er ikke vits i. De kommer ikke før om et halvt år eller noe slikt (Med mindre du har alarmsentralen til nabo eller'no). Hvis du har nok sirener, tør ikke tyvene annet enn å løpe så snart de har utløst de. De kommer til å bli så vettskremt at de ikke kommer til å få med seg noe heller. Ellers er et alternativ å kjøpe den største bikkja du kan finne... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ellers er et alternativ å kjøpe den største bikkja du kan finne... helst en hyene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå