marjusen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Heisann. For noen måneder siden var jeg i oslo og kjøpte en brukt peis. Jeg var selv med å ta den ned, men det er såpass lenge siden at det er en ting jeg ikke husker. Vi har fått satt opp peisen, men det er noe som er litt rart akkurat rundt innsatsen. Jeg hadde ett bilde av den, slik den sto der den var, men jeg har jo klart å slette det i en formatering av PC'n så klart, og det var ikke så smart.. hehe Har lett over nettet, men jeg aner ikke hva den peisen her heter, dessuten har den åpen innsats med gnistfanger, så har ikke klart å finne igjen noen som er lik. Værtfall, under ser dere ett bilde av peisen. Ett av hele, og ett av innsatsen der problemet er: Som du ser på det nederste bilde, så skal gnistfangeren festes over de gule steinene, men det er ingenting som dekker de gule steinene...Det kan ikke være riktig? Jeg har heller ikke fått noen flere deler... Men kan ikke skjønne at jeg har montert feil heller... Er det noen som kan vite hva som er galt her? Eller er det slik at man skal se de gule steinene??? Håper virkelig noen kan hjelpe meg her:D Endret 6. september 2008 av marjusen Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 etter jeg har sett gjennom nettet tror jeg kanskje dette kan være TINE hjørne kjøkken...den er værtfall helt lik denne. Men klarer ikke finne peisen med åpsen innsats, så får ikke sett om de gule steinene skal vises:) hehe Noen andre her som har den?? Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Ingen som kan ha peiling på dette altså?? Ingen som har, eller har sett en lignenes peis med åpen innsats? Som kan fortelle om jeg har gjort noe feil ettersom jeg ser de gule steinene?? hehe Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå