madcat Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 får ikke sendt file4r med msn lenger. det gikk før, jeg kan motta filer. får melding om at det er blokkert ett eller annet. jeg har ngt adsl og er bak en ruter og har d-link hvis det har noe å si, kjører xp home ed.anybody knows? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 ring Nextgentel og få oppdatert firmwareen inni routeren! Lenke til kommentar
Swix Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Sjekk: Uoffisiel NGT side så klikker du på den Routeren du har...så får du opp FAQ, der er sikkert er svar på ditt spørsmål. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du må bruke et program som heter MSN-Proxy og åpne en eller flere porter i både routeren fra NGT og D-Link routeren (hvis jeg forstod deg riktig). Du finner alt på relativt.net, linken er i forrige post. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Noen d-link routere har innebygd firewall, skru av den for å sende filer igjen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå