P0nduz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei mener og ha lest et sted at tele2 nå også har lansert mine sider for vanlige abonement ikke bare konantkort. Hvis dette stemmer er det noen som har noe erfaringer med disse sidene. eventuelet bilder av sidene slik at jeg kan vurdere og bytte til tele2 igjen. er avhengig av at mine sider er oppe og går. Takker for alle svar. mvh Christer Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fungerer fint med Tele Sheriff Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 takker for bilder og svar. så jo enkelt og greit ut dette. får vel bare portere over og sjekke om det fungerer tilfredstillende. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Gordion, har noen spørsmål angående nettsidene til Tele2, håper du kan svare * er det mulig å sende SMS fra nettsidene til Tele2 til utenlandske numre? * kan man sende SMS fra nettsidene utenom de 25 gratismeldingene? * bruker tele2 SyncML eller noe liknende for å holde styr på kontaktene dine? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 * er det mulig å sende SMS fra nettsidene til Tele2 til utenlandske numre? Vet ikke, har heller ikke lyst til å prøve * kan man sende SMS fra nettsidene utenom de 25 gratismeldingene? Ja * bruker tele2 SyncML eller noe liknende for å holde styr på kontaktene dine? Nei Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 takk for svar blir disse SMS-ene fortløpende belastet eller er det slik som på Chess sine sider at man må kjøpe en kvote SMS-er, minimum 100? Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) De blir fortløpende belastet Endret 7. september 2008 av radio_y1 Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 En ting jeg savner er at Samtalespesifikasjonen ikke viser i kroner. Skulle ha hatt hvor mye hver linje koster og totalt i valgte periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå