Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå syns jeg det går over styr her. Søppel var et sted vi kunne kose oss og ha det morsomt på. men nå er det VISSE moderatorer her som ødelegger.. syns dere kan ta og slappe litt av på det. er jo der vi kan kose oss når vi ikke hjelper n00bs med problemer.. og når dere går løs med høkkeøksa der, så ødelegger dere moroa med å være på forumet her. dette forumet og da spess søppel har blitt en "møteplass" for mange. og når dere da ødelegger det, så kommer mange veldig faste brukere til å kutte ned på bruken av forumet. dette har jeg hørt fra flere veldig faste brukere. er også flere som vurderer og slutte her og gå over til andre forum som ocshoot og itpro sine forum. dere er vel klar over at mye av "makta" deres er pga forumet deres? syns dere kan ta det LITT mer med ro jeg. fikk tilogmed beskjed av yummy at han skulle begrense seg litt på søppel. men det holdt jo i 2 timer. :( nei, la hartge få styre i søppel slik som før.

mest sannsynlig så vil jeg bli den eneste som sier fra om dette her siden mange er redde for å ødelegge "vandelen" sin her. men det dr!ter jeg i. dere skal vite at jeg ikke er alene om å syntes at det går litt for langt..

Mvh

Espen F

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan ikke være mer enig!

jeg og en kamerat startet en skikkelig søppeltråd deg vi var så lame atvi lastet op bilder da det var noen tall som passet sammen på hvor mange poster det var skrevet på hw.no osv. den ble låst!! hvorfor! ble tilogmed ikke skrevet en grunn engang!

Lenke til kommentar

Du har så absolutt ett poeng, det har gått langt over styr, har mistet gleden her... før kunne alle poste hva de ville og vi kunne ha det gøy, nevner da f.eks Ordleken... den digga jeg... husker ikke lenger hva den dreide seg om, bare at jeg digga den, JO der!! noen sa ett ord så skulle nestemann si hva han tenkte på når han hørte det ordet... Nå sletter moddisene alle "leker" og Sorterer alle poster inn i "samleposter" som f. eks "småplukk postes her"...

Syns vi skal få tilbake den friheten vi hadde her for 4 måneder sia... har bare blitt værre og værre.... har faktisk begynt å bruke forumet litt mindre...

Og btw: Hadde jeg laget en post i søppel som het:

"Torsteinen's eminente nerdemat"

Hadde den blitt stengt og jeg banna, eller hva?

Lenke til kommentar

Forumet er jo først og fremst her for dere brukere, men reglene for forumet gjelder også i "søppel", og desverre er det mange som ikke bryr seg om det. Vi har måttet ta imot endel kritikk i det siste. Først fra brukere som synes "søppel" er ute av kontroll, og så fra "søppel" sine faste brukere. Det er som Hartge sa, tidligere her: ikke lett å gjøre alle fornøyde, men vi prøver så godt vi kan. Håper derfor dere kan forstå hvorfor enkelte poster blir stoppet mens andre slipper gjennom. Poster som ikke er i strid med retningslinjene vil som regel ikke bli stoppet, og håper dere da kan godta at poster som er helt klart i strid med retningslinjene faktisk blir stoppet. Dette er jo tross alt for å gjøre forumet trivligere for ALLE (men det er alltid noen som vil klage).

Til sist vil jeg bare si ifra at i noen av disse "ikke moderer søppel" postene har det vært endel kvass ordbruk. Banneord o.l., og dette ER i strid med retningslinjene. Det gjelder også både i og utenfor "søppel" som alle andre regler. Tenk litt over det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å bli kvitt en del av de useriøse spamtrådene kan dere jo modifisere forumet til å ikke gi postcount ved posting i søppel? De som likevel er der for det sosiale vil jo fortsatt være der. Forumet trenger virkelig en slags friplass, også i fritt valgte kategorier, derfor burde jo søppelkategorien være nettopp fri.

Nå skal det riktignok nevnes at jeg ikke er noen stor søppelposter selv, så stort å si har jeg nok ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...