JohnMatrix Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har et Radeon X1300-kort som stadig irriterer meg. Når jeg spiller (ikke nødvendigvis særlig krevende spill) blir skjermen svart et par sekunder før ting kommer tilbake igjen. Når dette har skjedd noen ganger avsluttes spillet. Deretter dukker det opp en boble på oppgavelinja som sier at skjermdriveren sluttet å virke og ble gjenopprettet. Har den nyeste driveren, men det hjalp ikke. Noen som har forslag? Annet enn å kjøpe et bedre kort? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Muligens symptom på et overoppheting-problem i maskin. Lenge siden du gjorde rent og blåste rent for støv & hybelkaniner på cpu-vifte og skjermkort? Lenke til kommentar
JohnMatrix Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Muligens symptom på et overoppheting-problem i maskin. Lenge siden du gjorde rent og blåste rent for støv & hybelkaniner på cpu-vifte og skjermkort? Det begynner å bli en stund ja. Verdt er forsøk. Men pcen min er jo bygd for overoppheting. Ferdig-pc fra Dell på størrelse med en xbox Åpna den når jeg hadde kjøpt den for å se om det var plass til en ekstra harddisk, men det kunne jeg bare glemme. Kan umulig tro at det hjelper på varmen når det er så trangt inni der... Lenke til kommentar
JohnMatrix Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Har nå blitt kvitt masse støv og skit, men så langt ingen forandring. Det er kanskje bare skjermkortet som er håpløst utdatert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå