Pus_1808 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei! Jeg har lyst til å koble min bærbare pc opp til LCD-tv'n i stua, men jeg har ikke så god peiling på hvordan det skal gjøres. Prøvde å gjøre det på egenhånd, men det endte i at pc-skjermen min blir svart hver gang HDMI-kabelen puttes inn Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal få skjermen "tilbake".... Noen som kan hjelpe meg litt? Pc'n min: Acer Aspire 5920G Tv'n min: Sony (min er i 40''-varianten) HDMI-kabelen: 2 m HDMI-kabel Spør i vei hvis det er noe du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan:) Lenke til kommentar
rudile Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tror du skal sette tven din til HDMI. Du har sikkert en knapp på fjernkontrollen hvor du kan skifte mellom de forskjellige portene på tven. Sett den til den HDMI porten du har satt pcen i. Skal du ha skjermen tilbake må du holde inne Fn knappen, og trykke på CRT/LCD. (Skal være på en av F knappene.) Det er her du skifter mellom pc skjermen og lcd tven. Håper dette hjelper. Mvh. Rudi Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg klarte det! Det jeg gjorde var å gå på de ulike AV-utgangene og det var selvfølgelig den siste som var det hullet jeg hadde puttet ledningen min i:) Jeg prøvde et par av de ulike AV-valgene i går, men gav vel opp da jeg hadde prøvd 5 av 7... Når jeg fikk pc opp på tv-skjermen fikk jeg også fiksa det slik at jeg fikk dual-view, at de viste det samme (og da ble det også bilde på skjermen) Så TUSEN takk Rudi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå