GLN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Da er det på tide at jeg får meg ny mobil, før min tar helt kvelden. Har sett på et par Sony Ericsson mobiler, både walkman og cybershot. Falt mest for walkman. Ellers har jeg sett på et par Nokia og, og fant ut at de også er brukenes. For tiden har jeg Sony Ericsson w810i. Men mobilen må helst være Telenor bundet, pga frifamilie. Vil helst ikke over 1500kr. Hvilke anbefalinger har dere? Helst med litt erfaring fra nettopp den mobilen du snakker om hadde vært fint Funksjoner: -Kalender: Enkel -GPRS: Helst -EDGE: Helst -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Ikke klapp, men vanlig og slide funker -Vekt: Ikke noe spesielt kriterier på vekt, men ikke en tykk murklosse -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke et must Skjerm: Fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. Helst stor skjerm, med god fargegjengiving -Touchscreen: (Nei Pris: Jeg har mellom 0og 1500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Ja Hvis med abbenoment, hvilket? Telenor. Helst djuice control, men andre kan gå. Diverse: -Merke: Sony/Nokia -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja -Symbian: -Infrarød port: Trengs ikke -Blåtann (Bluetooth):Ja. -Internminne: Samme det -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio:Ikke et must -UMTS: (nei -Triband: nei -wLAN: nei - Mulighet for GPS: Ikke et must - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ikke et must -Batterilevetid: Litt viktig, men ikke avgjørende -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mest sms, lite snakk. Og ellers en som er god til musikkavspilling, og et ok kamera. Har også sett er par kameramobiler som også ser greie ut. Endret 6. september 2008 av Pirja Lenke til kommentar
GeinGutten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Da er det på tide at jeg får meg ny mobil, før min tar helt kvelden. Har sett på et par Sony Ericsson mobiler, både walkman og cybershot. Falt mest for walkman. Ellers har jeg sett på et par Nokia og, og fant ut at de også er brukenes. For tiden har jeg Sony Ericsson w810i.Men mobilen må helst være Telenor bundet, pga frifamilie. Vil helst ikke over 1500kr. Hvilke anbefalinger har dere? Helst med litt erfaring fra nettopp den mobilen du snakker om hadde vært fint Funksjoner: -Kalender: Enkel -GPRS: Helst -EDGE: Helst -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Ikke klapp, men vanlig og slide funker -Vekt: Ikke noe spesielt kriterier på vekt, men ikke en tykk murklosse -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke et must Skjerm: Fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. Helst stor skjerm, med god fargegjengiving -Touchscreen: (Nei Pris: Jeg har mellom 0og 1500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Ja Hvis med abbenoment, hvilket? Telenor. Helst djuice control, men andre kan gå. Diverse: -Merke: Sony/Nokia -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja -Symbian: -Infrarød port: Trengs ikke -Blåtann (Bluetooth):Ja. -Internminne: Samme det -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio:Ikke et must -UMTS: (nei -Triband: nei -wLAN: nei - Mulighet for GPS: Ikke et must - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ikke et must -Batterilevetid: Litt viktig, men ikke avgjørende -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mest sms, lite snakk. Og ellers en som er god til musikkavspilling, og et ok kamera. Har også sett er par kameramobiler som også ser greie ut. kan sony ericsson w580i eller w910i være noe for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå