Gå til innhold

Ser etter ny telefon. Viewty ser ut til å være den beste, men er den det.

Ty4on

Anbefalte innlegg

Jeg har en slitt W800i som ofte slår seg av når noen ringer, mens joysticken ikke vil gå dit jeg vil. Jeg ønsker meg derimot en nye en, mine krav er:

Funksjoner:

-Kalender: Trenger ikke å ha så mye mer enn SE sine vanlige.

-GPRS: Ja.

-EDGE: Gjerne.

-Email klient: Ja, må ikke.

Form:

-Kan være hva som helst.

-Vekt: Helst ikke så mye mer enn 130 gram. Min Ipod touch veier 120 og den kjennes i lommen. Min W800i derimot passer perfekt og veier ikke et gram for mye (101).

-"Støt/sprut/støv-sikker": Må ikke tåle alt. Jeg kan klare meg med en N95 får å si det sånt.

Skjerm:

Farge skjerm.

-Størrelse på skjerm. Helst bedre enn QVGA og over 2 tommer, jo større jo bedre.

-Touchscreen: Gjerne. Det kan både være berøringsfølsom og trykkfølsom. Jeg tror kanskje jeg foretrekker trykkfølsom.

Pris:

Jeg har mellom 1000 og 3500 kroner til rådighet. Den kan være dyrere, men jeg har lyst til å holde prisen nede

Med abonnementsbinding): Helst ikke, kanskje et greit et (Chess eller Tele2 f.eks) hvis den blir noen kroner billigere etter 12 måneder.

Diverse:

-Merke: Hva som helst.

-Kamera: Ja, jeg trodde ikke jeg trengte et bra kamera før jeg fikk min W800i. Trenger dog ikke være i verdensklasse.

-Videokamera: Ja takk. Jeg vet at jeg kommer til å leke meg i evigheter med funktioner som redigering og 120 bilder i sekundet. Jeg setter ofte lekebiler i klemme for å se hvordan de blir klemt XD

-Symbian: Har ingenting i mot verken Symbian eller Win mobile.

-Infrarød port: Må ikke.

-Blåtann (Bluetooth): Ja.

-Internminne: En del hvis det ikke kan være minnekort.

-Minnekort?: Hvis telefonen har mye minne så trenger jeg det ikke.

-MP3: Ja.

-Radio: Ja.

-UMTS: Gjerne det og HSDPA.

-Triband: Ja.

-wLAN: Har en Ipod Touch så jeg må ikke.

- Mulighet for GPS: Må ikke, men det er nok en grei funktion.

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Overhode ikke.

-Batterilevetid: Jeg klarer meg med lite, men jo mer jo bedre.

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Det jeg bruker min mest til er musikk, leking med kameraet, sending av SMS og lommelykt for å lyse opp.

LG KU990: Jeg ser mye på den. Den har slow motion video o mye kult, men problemet er at alle funktionene samt den lave prisen (2600) gjør at jeg kanskje velger den for fort. Det skjedde når jeg kjøpte Ipoden min. Dessuten har den kun blitz og ikke lommelykt.

HTC Diamond: Kul som f***** ( :dribble: ) men alt for dyr og har ikke det mest viktige, lommelykt.

Apple Iphone: Uaktuell, for dyr og mangler så og si alt av det jeg trenger (har jo den Ipoden ;))

Kan dere hjelpe meg :innocent:

Endret av Ty4on
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...