Gå til innhold

Avvik mellom optisk søker og bilde.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vannslange?
E-3 tåler mye mer vann enn D300...

LV har D300 også, selv om det ser mer på den som en uting.

Vridbar skjerm også, det ser uproft ut, og minner om billigkamera.

Liveview får mye mer mening når du har vridbar skjerm, det kan gi deg bilder der du ellers bare må gamble på at du får det til... Snakker vi da om macro-bilder med snever DOF (du vet alt om dét) kan du stort sett bare glemme det. Tenker da på bilder utfor en skrent, bilder der du må sette baksiden av kameraet nedi søla for å få bildet etc.

Og som sagt - 14-35 f/2 er heller ikke å forakte ;-)

Lenke til kommentar
Gode ISO-egenskaper forran 100%vs95% søkerdekning any time, lite dere med E-3 kan gjøre for å gjøre meg sjalu på kameraet deres, hard facts ;)

ISO egenskapene til E-3 er nok ikke de aller beste der ute, men mer enn godt nok for meg ihvertfall. Det er mye med E-3 som frister. Og god søker er et must når man nærmer seg de 50 ...

Tom

Lenke til kommentar
Vannslange?
E-3 tåler mye mer vann enn D300...

Mitt D50 tålte 2 timer i striregn på stativ og trådløs utløser, så D300 er jeg slettes ikke redd for, har ikke tenkteller behov for å bade med det heller.

Stemmer, jeg har bada med min, så ingen grunn til bekymre seg for de, så lenge man holder seg unna de værste støtene:D

men er enig i at 100% dekning er litt oppskrytt, i lag med delvis fullformat og definitivt canon:P

Lenke til kommentar
Eg e'kje Olympier, eg e Canonist. Og nå du lese signaturen, så skjønna du at eg ikkje kompansera...

Og angående penismisunnelse; Pøh; du ska se E-3'n min med Mamiya/sekor 400mm f/6,3 du :p hahaha ... (og selvfølgelig med en 2X teleconverter :p

Hm... tjah..... jaja..... nok off-topic og fjas for denne gang. og ja; alt var jo seriøst (følte bare eg måtte poengtera det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...